Er ikke farten som tiltrekker meg når det kommer til R1 :)Elruts84 skrev: 10 apr 2017, 09:26Hehe, flott sykkel. R1 er jo farts maskin. Klarer du sittestillingen lenge?KevinmsR6 skrev: 10 apr 2017, 01:10Elruts84 skrev: 10 apr 2017, 00:40Det er det som er så vanskelig. Må ta en seriøs sitte og prøve runde. Er jo forelsket i Yamaha.KevinmsR6 skrev: 10 apr 2017, 00:11 Ja er den 2000 modellen :) kjekt og dulle med litt eldre ting:)
Hva er den rette nye da ?
Er en sports touring mann så liker godt Tracer 900 eller MT-09. Evt en FZ8s. Blir nok brukt hvis en fin dukker opp.
Evt så har jeg sett litt på Kawaxaki Versys 1000.
Men den er vel ikke kommet på markede enda og koster sikkert en skjorte og en arm![]()
IMG_0812.JPG
Evt også en Honda VFR 800X
IMG_0813.JPG
Har ikke prøvd noen av dem enda skikkelig. Så det kan bli spennende.
Hva med deg? Har du en spennende sykkel i siktet?
Elruts
Hadde holdt meg til Yamaha :) nytt blir jo for meg helt uaktuelt da fruen/unger/bil/hus krever sitt:) men om det blir "ny" sykkel er jeg svak for denne herligheten :) men sjelden farge kombo :)
Ja er nok Yamaha mann tvers igjennom. Det går litt på sittestilling også for meg. Den fazeren jeg har nå fungerer for ryggen. Tracer/Mt-09 virker bra i forhold til sittestilling. Kawazaki Versys 1000 syns jeg ser veldig bra ut men aner ikke sittestilling og pris. Koster som du sier med hus og alt.
Mye godt vedlikeholdt brukt der uteBlir nok brukt her også
![]()
Elruts
Liker sittestillingen og det at en får litt mer moment så en slipper og gire seg ihjel
Hvorfor vurderer du ikke mt 10?:)
Ser da ut som flotte sykler og sittestillingen er vel mye det samme som tracer'n? :)