Fylte opp med Motorex 10w-50 helsyntetisk olje og byttet til nytt orginalfilter fra Triumph :)

Løp og kjøp, veldig gode dekk :) Litt flatere profil på Angel GT i forhold til de forrige Bridgestone Battlax T30, så sykkelen virker litt mer retningstabil, men vipper fortsatt lett fra side til side i svingkombinasjoner :) Kan ikke si jeg merker forskjell på veigrepet da jeg sikkert kjører alt for pinglete til å få slipp på dekkene.Dansekris skrev:Ser veldig bra ut!
Har du fått noe inntrykk av Angel GT-dekkene enda? Jeg vurderer å gå fra Pilot Road 3 til Angel GT neste sesong.
Den er levert av JanK og han er klar over at denne muligens må returneres. Dette er jo ikke akkurat noen stor krise og det finnes helt sikkert en løsning på problemetAJ skrev: 11 apr 2017, 20:29 Kjedelige greier...
Har du fått den levert av JanK? I så fall ligger det vel an til en grei løsning på problemet, vil jeg tro?
Det er mye bra veier i nærheten, nok til flere små ettermiddagsturer.L M skrev: 08 jun 2017, 19:10 Vil nødig forstyrre bloggen din, men tenkte jeg skulle høre om du hadde tips til fine veier i Eidsvoll / Råholt-området? Kan eventuelt ta det på PM om du ønsker. :)