Gardasjøen?
- Acklay
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS/ 650 GS sertao
Gardasjøen?
Er for øyeblikket i Trento og skal kjøre Gardasjøen i morgen 13/4. Noen som kan anbefale om jeg skal kjøre øst eller vestsiden?
Find a jobb you love and you newer hawe to work another day inn your life!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Gardasjøen?
Kjør Comosjøen i samme slengenAcklay skrev: 12 apr 2017, 19:13 Er for øyeblikket i Trento og skal kjøre Gardasjøen i morgen 13/4. Noen som kan anbefale om jeg skal kjøre øst eller vestsiden?

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
Hei. Kos deg ved Gardasjøen! Har vært i området flere ganger, men husker ikke godt nok området til å anbefale vest eller østsiden. Det jeg derimot kan anbefale er å kjøre til Stresa ved Lago Maggiore. Det er ca 2,5 til 3 timer unna Gardasjøen. Et fantastisk fint sted! God tur og kjør forsiktig!
Jeg kjørte østsiden et par ganger som var flott
,,,,.. Kanskje vestsiden er like fin, jeg vet ikke..
Den ene gangen var det mye trafikk, mens første gang cruiset vi behagelig ned hele veien..

Den ene gangen var det mye trafikk, mens første gang cruiset vi behagelig ned hele veien..

"Do the right thing"
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Vi kjørte vest på vei ned og øst på vei opp til Truden ( Trodena ) hvor vi bodde på hotell Ludwigshof http://www.moho.info/en/motorcycle-hote ... 9-187.html - anbefales , kjent biker-hotell med alle bekvemmeligheter.
Syntes øst-siden var best - fine lange svinger og litt høydeforskjeller. Kan ha noe med at jeg havnet i autovernet på vest-siden
Men styr unna hovedveiene SS...
Hvis du får sjansen - ta turen til Lago Iseo som har legendariske scenarioer rundt hele sjøen
Syntes øst-siden var best - fine lange svinger og litt høydeforskjeller. Kan ha noe med at jeg havnet i autovernet på vest-siden

Men styr unna hovedveiene SS...
Hvis du får sjansen - ta turen til Lago Iseo som har legendariske scenarioer rundt hele sjøen

- Acklay
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS/ 650 GS sertao
Ble vestsiden på meg i dag, Tar østsiden på vei hjemm. veldig fin men langsom tur. Det er ikke bare i Norge det er påsketrafik. Tar Lago lseo i morgen. Takk til alle for råd og tips

Find a jobb you love and you newer hawe to work another day inn your life!