Taggen's Virago Bobber prosjekt
Re: Taggen's Virago Bobber prosjekt
Tenkte på det med rød søm rundt. Og rutete mønster.
- Taggen
- Motorsykkelen din: Honda Varadero XL 125 2016 mod
- Kontakt:
haha, jeg var så opphengt i eksosen jeg nå, så jeg leste ikke godt nok så jeg trodde du mente det.
Ja jeg skal sette på det sete etterhvert regner jeg med, må en del tilpassninger til først.
- Taggen
- Kontakt:
Da har jeg endelig fått prøvd solo sete på sykkelen

-
- Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17
Sovner ikke armene ufattelig fort når du kjører med så høyt styre? eller vibrerer det kanskje nok til å holde systemet igang:P
Braaaaaap
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Jeg tror nok dette er så langt unna komfort man kan komme. Selv kommer jeg nok aldri til å forstå argumentet for å ha styret så høyt, hvis man ser bort fra at det skal se "tøft" ut.
Men noen liker det, andre ikke :)
- Taggen
- Kontakt:
Nei det går veldig bra.AlleBrukernavnErTatt skrev: 11 mai 2017, 13:13 Sovner ikke armene ufattelig fort når du kjører med så høyt styre? eller vibrerer det kanskje nok til å holde systemet igang:P
Det er faktisk ikke ille å kjøre med. Var litt skeptisk selv, men hadde lyst å prøve. Jeg blei positivt overasket faktisk, og med det nye setet blei det enda mer behagelig å kjøreBjerknez skrev: 11 mai 2017, 13:42 Jeg tror nok dette er så langt unna komfort man kan komme. Selv kommer jeg nok aldri til å forstå argumentet for å ha styret så høyt, hvis man ser bort fra at det skal se "tøft" ut.

Selvfølgelig ville jeg også ha det pga. det ser tøft ut i mine øyne

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Har du kjørt lange turer med slikt styre?
- Taggen
- Kontakt:
Ja har nettopp vært ute nå og kjørt ca 8 mil uten no problem

- Taggen
- Kontakt:
Hehe mente ikke det var en laaang tur, men litt mer enn en liten svipp tur da.
Men til mitt bruk da så er styret og setet helt perfekt.
Vi blir aldri enig likevell, du liker ikke sånne styrer men det gjør jeg, hehe
Men til mitt bruk da så er styret og setet helt perfekt.
Vi blir aldri enig likevell, du liker ikke sånne styrer men det gjør jeg, hehe

Bytta styre i vinter.
Ble 18" apes på meg, ikke fått prøvd dem på noen lange turer enda (kun 10-15mil).
Merker klart forskjellen fra leveggen jeg satt bak i fjor. Men det er ikke ubehagelig om man holder farta under 110 km/t (noe prikkene mine uansett tilsier at jeg bør
)
Stillingen på armene er ikke ulikt det man har når man kjører bil, slett ikke ubehagelig.
Det skal også sies at jeg har kropp som en gorilla, 194 på strømpelesten, og korte bein!
På torsdag går turen fra Bodø til Harstad, så da får vi se hva de duger til på litt lengre turer.
Ble 18" apes på meg, ikke fått prøvd dem på noen lange turer enda (kun 10-15mil).
Merker klart forskjellen fra leveggen jeg satt bak i fjor. Men det er ikke ubehagelig om man holder farta under 110 km/t (noe prikkene mine uansett tilsier at jeg bør

Stillingen på armene er ikke ulikt det man har når man kjører bil, slett ikke ubehagelig.
Det skal også sies at jeg har kropp som en gorilla, 194 på strømpelesten, og korte bein!
På torsdag går turen fra Bodø til Harstad, så da får vi se hva de duger til på litt lengre turer.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
I never apologize.
I'm sorry, but that's just the way I am.
- Taggen
- Kontakt:
Kul sykkel, den kledde apeheng veldig braKåreDump skrev: 15 mai 2017, 12:22 Bytta styre i vinter.
Merker klart forskjellen fra leveggen jeg satt bak i fjor. Men det er ikke ubehagelig om man holder farta under 110 km/t (noe prikkene mine uansett tilsier at jeg bør)
IMG_1089.JPG

Nå har ikke jeg problemer med fart over 110 jeg da, for sykker'n oppnår vel ikke den farta med mindre det er nedoverbakke og kjøttkaker til middag

Men som sagt syns jeg det er behagelig å kjøre med. Har ikke så høyt som ditt da.
Du får komme med en tilbakemelding når du har kjørt turen din

Takker!
Will do!
Will do!
I never apologize.
Da var jeg tilbake igjen!
Null problem å kjøre Bodø-Harstad-Bode med 18" apeheng!
Selvfølgelig ikke riktig så komfortabelt som å sitte bak en schvær vindskjerm, men slett ikke ubehagelig!
Rimelig slitsom hjemtur i går, men det hadde ingen ting med verken sykkel, styre, vei eller lave temperaturer å gjøre.....

Null problem å kjøre Bodø-Harstad-Bode med 18" apeheng!
Selvfølgelig ikke riktig så komfortabelt som å sitte bak en schvær vindskjerm, men slett ikke ubehagelig!
Rimelig slitsom hjemtur i går, men det hadde ingen ting med verken sykkel, styre, vei eller lave temperaturer å gjøre.....

I never apologize.