Rent intuitivt: nei...Jompa skrev: 15 mar 2017, 18:17 Når vi alt er i gang med temaet snorking er det en ting jeg lurer på.
Omfattes snorking av retten til ytringsfrihet ?

Rent intuitivt: nei...Jompa skrev: 15 mar 2017, 18:17 Når vi alt er i gang med temaet snorking er det en ting jeg lurer på.
Omfattes snorking av retten til ytringsfrihet ?
Teltplass tror jeg det er mer enn nok av :) .Viffern94 skrev: 04 apr 2017, 20:39 Dette ser spennende ut, alltid hyggelig å møte folk med samme interesse(selv om jeg ikke kjenner noen inne på forumet)
Ser det er noen ledige motellrom igjen, men er det noen som skal campe?
Vurderer å ta med teltet
Endret fra kanskje til MEGET SANNSYNLIG
Du har jo tinga køyeplass i lag med Jompa du, kan ikke trekke deg noBjerknez skrev: 04 apr 2017, 23:44 Usikker på hva jeg har nevnt tidligere, men det ser ut til at dette ikke blir noe av for min del. 70% sjanse for at det ikke går.
Har krysset av for "kanskje" selv, og tar nok med teltet hvis jeg får satt av tid til turenViffern94 skrev: 04 apr 2017, 20:39 Dette ser spennende ut, alltid hyggelig å møte folk med samme interesse(selv om jeg ikke kjenner noen inne på forumet)
Vurderer å ta med teltet![]()
Jeg er ny her selv og kjenner ikke en sjel, men er jeg ferdig med sykkelen dukker vi nok opp.Viffern94 skrev: 04 apr 2017, 20:39 Dette ser spennende ut, alltid hyggelig å møte folk med samme interesse(selv om jeg ikke kjenner noen inne på forumet)
Vurderer å ta med teltet![]()
Du trenger ikke kjøre helt til Sveg i hvert fall når du kommer fra Østersund. Jeg kjørte der i 2014, mellom Østersund og Røros. Jeg ble overasket over veistandarden på veistrekninger som knapt var synlige på kartet. Jeg zoomet inn kartet og fant en vei som kunne spare noen mil mellom Svenstavik og Funäsdalen. Fantastisk flott vei var det også.Jompa skrev: 10 mai 2017, 22:54 Jeg har begynt å planlegge kjøreturen til Tretten.
Har så langt tenkt Alta- Jokkmokk- Sveg- Tretten, 2 overnattinger underveis.
Ser at Sveg blir litt omvei ift Tretten, så jeg lurer på om det finnes noen bra snarveier når man kommer nordfra langs E45.