misspelling with autocorrect
Helt klart en ytterst heldig datter!hakhap skrev: 30 apr 2017, 22:14 Ikke kjøpt men ferdigstilt datterens bursdagsgave til bursdagen hennes om 2 uker
Så kult!hakhap skrev: 30 apr 2017, 22:14 Ikke kjøpt men ferdigstilt datterens bursdagsgave til bursdagen hennes om 2 uker
Nice!Nomade skrev: 01 mai 2017, 20:13 Ikke i dag, men på lørdag :)
Forma Adventure
Fikk testet de i dag, litt høyere over vristen enn jeg var vant med. Må kanskje justere gearvelgeren litt opp, får se det litt an etter mere kjøring fremover. Ellers kjennes de stive og gode ut, flere klasser opp fra mine gamle og billige boots![]()
DSC_1126.JPG
DSC_1125.JPG
DSC_1124.JPG
Hvor? pris?Nomade skrev: 01 mai 2017, 20:13 Ikke i dag, men på lørdag :)
Forma Adventure
Fikk testet de i dag, litt høyere over vristen enn jeg var vant med. Må kanskje justere gearvelgeren litt opp, får se det litt an etter mere kjøring fremover. Ellers kjennes de stive og gode ut, flere klasser opp fra mine gamle og billige boots![]()
DSC_1126.JPG
DSC_1125.JPG
DSC_1124.JPG
Flotte støvler!Nomade skrev: 01 mai 2017, 20:13 Ikke i dag, men på lørdag :)
Forma Adventure
Fikk testet de i dag, litt høyere over vristen enn jeg var vant med. Må kanskje justere gearvelgeren litt opp, får se det litt an etter mere kjøring fremover. Ellers kjennes de stive og gode ut, flere klasser opp fra mine gamle og billige boots :thumleft
DSC_1126.JPG
DSC_1125.JPG
DSC_1124.JPG
Takk for det, de fåes i svart farge også, men personlig så synes jeg disse brune er mye tøffere :)Grendel skrev: 02 mai 2017, 19:49Flotte støvler!Nomade skrev: 01 mai 2017, 20:13 Ikke i dag, men på lørdag :)
Forma Adventure
DSC_1126.JPG
DSC_1125.JPG
DSC_1124.JPG
Gratulerer!
Disse vil også holde vann unna når nedbøren kommer?
8-)
Jeg synes heller ikke disse klossene som plasseres under svingarmen er optimale, og jeg er redd for at jeg en dag er unøyaktig, med detStian87 skrev: 10 mai 2017, 13:19
Etter å ha konstatert at Biltema ikke har noen som passer og at de er dyrere i Norge endte jeg opp med disse for å slippe disse dumme klossene på depotstøtta.![]()