Dessverre finnes det ikke veldig mange å velge mellom enda. Jeg trodde det var endel kjøp og salg på våren så alt var klart til sommeren, men er litt for rolig.
Når skal folk få fingeren ut og selge en fin Yamaha til meg?

Ikke fullkåpe dessverre. Ellers så den fin ut!unXnown skrev: 03 mai 2017, 21:59 https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=95735599 lagt ut for en halvtime siden
Veldig fin og jeg hadde nok vært en aktuell kjøper :-) Jeg gir det ut mai før jeg eventuelt hever pristaket litt. At sykkelen er litt liten for to gjør ingenting, får aldri samboeren med uansettxj6 skrev: 03 mai 2017, 19:23 Hei, du er ett år for sent ute![]()
artig du spør, solgte denne for ett år siden, strøken, gått 11k, og gikk for 80'.
Fantastisk og utrolig holdbar sykkel, men ble litt for liten til to på tur, ihvertfall på lengre turer med fullt opp med bagasje.
De er vel erstattet av MT serien, og det er vel egentlig ikke altfor mange å velge i dette segmentet med full kåpe. Blir gjerne større sykler da. VFR800 er jo et alternativ, men sikkert litt opp i pris. Lykke til med letingen![]()
03.05.jpg