Hei,
Skal som sagt muligens kjøpe meg en mc i Oslo området og lurer derfor litt på hvordan det er over fjellet denne uken... noen som vet om det lar seg gjøre?
Bergen-Oslo med mc
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
Bergen-Oslo med mc
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Re: Bergen-Oslo med mc
Kan ikke helt se de store problemene med å kjøre over fjellet slik det er nå. Sjekk vegvesenets sine veikameraer her:
http://www.vegvesen.no/trafikkinformasj ... /Webkamera
Ser stort sett tørt og fint ut og temperaturene ligger i skrivende stund på pluss siden. Vertfall ut på dagen. Kler du deg godt så går nok det utemerket :)
http://www.vegvesen.no/trafikkinformasj ... /Webkamera
Ser stort sett tørt og fint ut og temperaturene ligger i skrivende stund på pluss siden. Vertfall ut på dagen. Kler du deg godt så går nok det utemerket :)
- Canutus
- Motorsykkelen din: BMW K1300R
- Kontakt:
Re: Bergen-Oslo med mc
Jeg var over Haukeli 1.mai
Nydelige forhold men du må regne med minusgrader. Var noe drypp i tunellmunninge, så der kan det bli issvuller.
Bor en liten time øst for Haukelisæter, og her var det -1 i morges på vei til jobb, men valgt mc i finværet.
Til Bergen liker jeg best å kjøre om Gjermundhavn fremfor Jondal, men hip-som-happ på tid. (Med bil blir det 143,- i bompenger om Jondal)
Nydelige forhold men du må regne med minusgrader. Var noe drypp i tunellmunninge, så der kan det bli issvuller.
Bor en liten time øst for Haukelisæter, og her var det -1 i morges på vei til jobb, men valgt mc i finværet.
Til Bergen liker jeg best å kjøre om Gjermundhavn fremfor Jondal, men hip-som-happ på tid. (Med bil blir det 143,- i bompenger om Jondal)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.