som har en Canon 5D med en f/2.8 zoom han ikke er redd for, og som har lært seg å fotografere
med venstre hånd mens han kjører?
Da får man tidenest beste MC-bilder.
Se selv, her.

[TaSK]
Ute i tråden ett sted skrever han at han ikke kan ha noen rem i kameraet fordi remmen blafrer i vinden og gir uskarpe bilder. Så om han mister det, da mister han det ......Jegruller skrev:Men jeg aner ikke hvordan jeg skal kunne feste noe slikt til sykkelen , veier jo endel...tror ikke jeg tør holde det med en hånd samtidig som jeg kjører![]()
Heisann, og velkommen, velkommenGodtvoksen skrev:Bare et ord: IMPONERENDE.
Jeg er selv fotointeressert og syntes det er topp bilder, men blir helt fersk MC-fører til våren og tør neppe prøve meg på noe slikt..:-)
Tusen takk for hyggelig velkomst. Det var greit å finne frem til dette forumet og jeg ser frem til å få tips og råd omkring alt vedr. MC. Jeg er godt voksen (1956-modell) og i senhøst (november) virkeliggjorde jeg min ungdomsdrøm og kjøpte meg MC. Har hatt MC-lappen siden 1972, og den gang var det slik at når en ble 18 år så kunne en kjøre tung sykkel. Det betyr jo at jeg har lov til å kjøre sykkel, men trenger mange råd og tips. Og det ser jeg frem til å få via dette forumet.Globe skrev: Heisann, og velkommen, velkommen...j
Lag deg en logg; Biker Logg; her inne Godtvoksen, legg ut bilder, tanker, meinger, spørsmål, bilder, svar, erfaringer, bilder og morsomheter...nevnte jeg bilder?? :)...slik begynner snøballen å rulle..(hmmm jeg liker egentlig IKKE å bruke slike metaforer som inneholder bruk av vinterelementer) :-) :)Godtvoksen skrev:Tusen takk for hyggelig velkomst. Det var greit å finne frem til dette forumet og jeg ser frem til å få tips og råd omkring alt vedr. MC. Jeg er godt voksen (1956-modell) og i senhøst (november) virkeliggjorde jeg min ungdomsdrøm og kjøpte meg MC. Har hatt MC-lappen siden 1972, og den gang var det slik at når en ble 18 år så kunne en kjøre tung sykkel. Det betyr jo at jeg har lov til å kjøre sykkel, men trenger mange råd og tips. Og det ser jeg frem til å få via dette forumet.Globe skrev: Heisann, og velkommen, velkommen...j
mvh
Godtvoksen
Jeg tror at når du kjører med én hånd, da skal du ikke i tillegg trykke på knapper og greier.Jegruller skrev:JKom til å tenke på en ting , hva med å feste en trådløs utløser på høyre styredel slik at man kan trykke på utløseren samtidig som man holder farten og styrer med høyre hånd??
Vel, det er jo vinter i Toscana også. Rapport med sne her.Globe skrev: Hva gjør man her da....venter på våren??