Jeg har allerede vet et par anledninger spurt om øvelseskjøring i et par andre tråder, men tenkte jeg skulle lage en egen tråd, da oppkjøring nærmer seg med stormskritt, og han jeg vanligvis kjører med dessverre har pådratt seg betennelse i arm.
Jeg nevner først at sykkelen per nå står på Roa, Hadeland. Jeg jobber på Hadeland, og har forholdsvis faste tider, så arbeidsdagen ender som regel kl. 16:30. Bostedet mitt derimot, er på Råholt. Akkurat nå står sykkelen der det er mest praktisk mtp. øvelseskjøring.
Av opplæring gjenstår langkjøring. Banekurs er nylig fullført, med gjennomgang av nødbrems, brems i sving, svingteknikk og unnamanøver. Mitt største problem på sykkelen akkurat nå, er farten. Jeg syns det er vanskelig å holde jevn fart.
Supersic her inne kjørte sammen med meg 1. mai, og jeg syns det gikk bra.
Nå er det under en måned til oppkjøring, og jeg ønsker å få lagt minst et par timer til i setet før den tid. Intercom og gule vester med L på er på plass.
Så, send gjerne en PM om du har mulighet eller spørsmål. Spanderer minst en kaffe per tur!

EDIT: Glemte å nevne at jeg har A1-førerkort, og at jeg har hatt lappen på bil i 8 år, ingen fartsbøter e.l. :)