Velkommen skal du være Globe :)
Vi må få til noen turer snart nå som du har flyttet til den rette byen :)
GlobesLogg: takk for sist....u all :)
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Re: GlobesLogg: takk for sist....u all :)
Mange takk for det Bjerknez.
Nå som du jo er ferdig med 1.gangsservice og sperra er av så er vel du klare for nye mil ja tenker jeg :)
Vi får få til noe "samkjøring", ser frem til det
PS. Jeg og samboeren greide faktisk det kunststykke å "kjøre oss vill" ved å ende opp i ødelandet her i Østfold forrige helg. Flaut å stoppe for så å sjekke gps for å finne ut, "hvor er vi nå"
Etter å ha funnet det som kunne kalles en øde del av Østfold var det greit å komme seg ned til sivilasjonen og da kjenne igjen stedsnavnet Hafslund og kunne passere Sarpsborg på vei hjem til Fredrikstad

Nå som du jo er ferdig med 1.gangsservice og sperra er av så er vel du klare for nye mil ja tenker jeg :)
Vi får få til noe "samkjøring", ser frem til det

PS. Jeg og samboeren greide faktisk det kunststykke å "kjøre oss vill" ved å ende opp i ødelandet her i Østfold forrige helg. Flaut å stoppe for så å sjekke gps for å finne ut, "hvor er vi nå"

- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Hei, og takk for sist.
Nå som du har ny Plastrakett og bor sånn høvelig til på Østlandet tar du vel en svipp innom Tretten i pinsehelga ?
Nå som du har ny Plastrakett og bor sånn høvelig til på Østlandet tar du vel en svipp innom Tretten i pinsehelga ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Hehe, østfold har mange "bakveier" som kan få oss til å undre på hvor vi er. Men da skal du dypt inn i skogene. Har ikke kjørt ALLE veiene selv, men det er faktisk en del små gullkorn av severdigheter også her i Østfold hvis man ikke stadig skal jakte på de perfekte veiene. Noen ganger er turen og opplevelsene viktigere enn perfekte veier.Globe skrev: 13 mai 2017, 22:28 Mange takk for det Bjerknez.
Vi får få til noe "samkjøring", ser frem til det![]()
PS. Jeg og samboeren greide faktisk det kunststykke å "kjøre oss vill" ved å ende opp i ødelandet her i Østfold forrige helg. Flaut å stoppe for så å sjekke gps for å finne ut, "hvor er vi nå"![]()
Etter å ha funnet det som kunne kalles en øde del av Østfold var det greit å komme seg ned til sivilasjonen og da kjenne igjen stedsnavnet Hafslund og kunne passere Sarpsborg på vei hjem til Fredrikstad
![]()
![]()
Men grus holder jeg meg unna.

- Globe
- Kontakt:
Tretten ja, .....har lest meg opp på det nå :) Slettes ikke umulig at vi tar turen, vurderesJompa skrev: 13 mai 2017, 22:43 Hei, og takk for sist.

- Globe
- Kontakt:
Bjerknez skrev: 13 mai 2017, 23:22 (Klippet)....Noen ganger er turen og opplevelsene viktigere enn perfekte veier.
Men grus holder jeg meg unna.![]()

- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Det må du bare gjøre, var du innom Norgestreffet i Lofoten 2011 ?
Eller er det jeg som er dement ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Globe
- Kontakt:
Det om du er dement skal jeg ikke uttale meg om Jompa, men nei, Lofoten 2011 gikk jeg glipp av:)
Hei Globe! Trivelig å se deg tilbake på forumet igjen :)