Må si jeg har lusket mye her inne oppigjennom årene, uten og ta del desverre.
Så ja, har i noen år nå hatt min kjære Bandit 600, men i hele fjor seson har den stått i deler i stuen og ventet på litt kjærlighet, så i mellom altfor mange prosjekter og litt for mye "skal ta det i morgen" attitude, står den der enda.
Så nå etter 4 av 6 uker ute på jobb på sjøen, har jeg lest litt for mye mc blader, og med en STOR trang til og kjøre på 2hjul igjenn, har jeg funnet ut at på tide med litt ufornuftige valg.
Så det resulterte i at det nå står en 2017 modell MT 09 og venter på meg inne på fastlandet!!

Får i seg selv en fin tur og hente sykkelen i Hardanger, eneste forhandleren jeg fant i norge med en sykkel igjenn på lager, bor på østlandet området Hadeland, forvillet meg inn i skogen fra Bergen. så er jo bare fint med besøk i hjemtraktene.
Men det jeg lurer på sån egentlig etter mye mas,
Har allerede booket en tur til England i begynnelsen av Juni skal på en Festival der, så nå med nykjøpt sykkel går tankene mere og mere på og kjøre sykkelen over, og ta meg en god "europatur" i samme slengen når jeg er ferdig i England,
men hvor i helsiken skal jeg kjøre? Europa er stort... noen gode tips? Alpene er jo noe jeg alltid har drømt litt om. men klarer liksom ikke og bestemme meg helt. er jo allerede i Frankrike når kommer med fergen fra englang igjenn så er jo fristene og forsette litt nedover der, men har ingen fatning på hvor jeg skal, har en tendens til og bare ta det som det kommer, men greit og ha noen fine destinasjoner på veien.
Blir og kjøre alene, og tenker på og skaffe meg et lite 1 mans telt.
Men hvordan blir det og kjøre så langt på Naken sykkel? Speiselt forhold til bagasje?
er vel ikke noe serlig og kjøre med rykksekk over lang tid, så tenker burde skaffe meg noen sidevesker og ha bak, og en tankbag iallefall men blir jo begrenset med plass vist skal bo i telt, man må jo plutslig ha litt skit med seg da.
Beklager mye vås. Men håper noen her har noen gode tips! har jo bare muligheter, kan fint ta meg en 3 ukers tur om jeg føler for det siden jobber 6 uker av/på rotasjon og har ingen bedre halvdel hjemme som krever oppmerksomhet.
Setter stor pris på alle som har giddet og lest gjennom alt maset mitt og har noen gode tips forhold til Reisemål og pakking.
Håper alle der hjemme har fått en god start på MC sesongen!
Over og ut.