Gjerne detWikingTnT skrev:AJ skrev: Eller rett og slett 14,68 delt på 32,56

Resultatet blir det samme - behagelige 0,45 på mila :) .
Gjerne detWikingTnT skrev:AJ skrev: Eller rett og slett 14,68 delt på 32,56
Jeg har notert opp alt jeg har kjørt/fylt hittil og det stemmer bra med computernAJ skrev:Datamaskinen på sykkelen?ZZR-Erling skrev:Min K1300S har brukt 0,57 i snitt for denne sesongen, iflg datamaskinen.
Bør kanskje tas med en klype salt.
Disse kjørecomputerne har en tendens til å være overoptimistiske...
Kjørecomputeren på min V-Strom måler faktisk riktig (i motsetning til bilen hvor jeg må legge på 10%)...AJ skrev:Datamaskinen på sykkelen?ZZR-Erling skrev:Min K1300S har brukt 0,57 i snitt for denne sesongen, iflg datamaskinen.
Kjørecomputeren ja.AJ skrev:Datamaskinen på sykkelen?ZZR-Erling skrev:Min K1300S har brukt 0,57 i snitt for denne sesongen, iflg datamaskinen.
2015 modellen var vel en euro3 modell, imens 2017 er en euro4?Bjerknez skrev: 26 mai 2017, 13:38
Det er sikkert en drøss av ting som spiller inn her på forbruket, men jeg må si jeg blir litt overrasket over de to sistnevnte. At to identiske sykler (motormessig) hvor den med mest moment og krefter bruker såpass mye mindre pr. kjørte mil og det rett etter innkjøring synes jeg er rart.
Noen som har en forklaring på det?
Hva bruker evt. din(e) sykkel (sykler)?
Samme som min 34 år gamle injectionmotor.Geiroe skrev: 26 mai 2017, 17:26 På min 32 år gamle forgassermotor går det med ca. 0.65l pr. mil ved normal kjøring. Såpass må man regne med på en 1000![]()