Ville valgt denne fremfor MT09 og z900 anyday. Et helt opplagt og selvfølgelig valg.

Jeg hadde jo den gamle Street'en. En hærlig sykkel

Woho! GratulererAlleBrukernavnErTatt skrev: 23 mai 2017, 16:38 Idag signerte jeg papirer for en 2017 Triumph Street Triple RS og om jeg har litt flaks nå så kan jeg hente den allerede på fredag!!!![]()
litt skummelt å poste om det før sykkel er i hus og alt er fikset, men blir så gira at det må gjøres!
Det er 765 jaRoyal skrev: 23 mai 2017, 17:24Gratulerer med rå sykkel! Det er 765 ikkesant?AlleBrukernavnErTatt skrev: 23 mai 2017, 16:38 Idag signerte jeg papirer for en 2017 Triumph Street Triple RS og om jeg har litt flaks nå så kan jeg hente den allerede på fredag!!!![]()
litt skummelt å poste om det før sykkel er i hus og alt er fikset, men blir så gira at det må gjøres!
Ja det ble rett og slett for mye for pengene sammenlignet med annet lignende når jeg tittet litt ekstraBjerknez skrev: 23 mai 2017, 17:50 Gratulerer med kanonflott sykkel!!![]()
Ville valgt denne fremfor MT09 og z900 anyday. Et helt opplagt og selvfølgelig valg.![]()
Jeg hadde jo den gamle Street'en. En hærlig sykkel![]()
takktakk! vi får ta en Striple tur! Gleder meg til å få første 1000km unnagjort. Min logg er nå fritt fram for 765 snakk!overlay skrev: 23 mai 2017, 17:50Woho! GratulererAlleBrukernavnErTatt skrev: 23 mai 2017, 16:38 Idag signerte jeg papirer for en 2017 Triumph Street Triple RS og om jeg har litt flaks nå så kan jeg hente den allerede på fredag!!!![]()
litt skummelt å poste om det før sykkel er i hus og alt er fikset, men blir så gira at det må gjøres!![]()
(Nå kan vi snakke så mye vi vil om 765'n)
gjett a! alle mine mindre motorsykkelentusiastiske venner har gitt klar beskjed de er lei bilder, så da må jeg nok poste alt her fremoverAJ skrev: 23 mai 2017, 19:40 Gratulerer![]()
Stor stas, regner jeg med![]()
![]()
Kommer vel noen bilder etter hvert, sant?
AlleBrukernavnErTatt skrev: 23 mai 2017, 19:43gjett a! alle mine mindre motorsykkelentusiastiske venner har gitt klar beskjed de er lei bilder, så da må jeg nok poste alt her fremoverAJ skrev: 23 mai 2017, 19:40 Gratulerer![]()
Stor stas, regner jeg med![]()
![]()
Kommer vel noen bilder etter hvert, sant?![]()
Kjørte 1time i feil retning hjemover fordi jeg ville ikke gå av sykkelen å sjekke kartetDansekris skrev: 27 mai 2017, 17:42 Gratulerer!
Håper du har fått brukt godværet nå![]()
Jeg er så misunnelig at jeg blir kvalm....
AlleBrukernavnErTatt skrev: 27 mai 2017, 18:13Kjørte 1time i feil retning hjemover fordi jeg ville ikke gå av sykkelen å sjekke kartetDansekris skrev: 27 mai 2017, 17:42 Gratulerer!
Håper du har fått brukt godværet nå![]()
Jeg er så misunnelig at jeg blir kvalm....![]()
Merker det helt sinnsykt i ryggen og rompa, men det går seg nok til fort!
har ikke du også nettopp fått ny rakkett da?ut å kose i været du også!
Gjorde det! Allerede sett på hvorvidt stripedekalene skal bort eller erstattes med kanskje karbonfolie (forskjerm, sidepanel og setecover)