Hvem kontakter jeg, hvor tar man kurst etc

mange på forumet som kjører på rudskogen?
kreves det full skinndress etc for kursene?KawaGreen skrev: 30 mai 2017, 09:24 Er senior mc som har det på torsdager! Du må ta ett kurs på Gardemoen først! Se info på seniormc.no
Henger meg på alle spørsmålene dine også! Googlet rundt idag tidlig, men som du sier finner lite/vanskelig å finne info.Stian87 skrev: 30 mai 2017, 09:47 Litt vanskelig å finne info på nettsiden synes jeg.
Bra topic AlleBrukernavnErTatt, har lurt på dette selv. Har noen flere spørsmål:
- Hva koster det eventuelt å kjøre på bane?
- Hvor lenge varer kurset/sertifiseringen?
- Er det noen spesielle krav til sykkelen
Det koster 400 og bli medlem for 1 år, da får du lavere pris ved kjøring på rudskogen og annen kjøring!Stian87 skrev: 30 mai 2017, 09:47 Litt vanskelig å finne info på nettsiden synes jeg.
Bra topic AlleBrukernavnErTatt, har lurt på dette selv. Har noen flere spørsmål:
- Hva koster det eventuelt å kjøre på bane?
- Hvor lenge varer kurset/sertifiseringen?
- Er det noen spesielle krav til sykkelen
Du kommer i modul 4 og det går sakte, dette er for og lære svinger og bli kjent med rudskogen! Går sakte så alle klarer tempoet, modul 6-7 starter det og gå fort! Man går opp i modul når man et klar for det:)BC45 skrev: 01 jun 2017, 19:12 Har sett noen videoer av Senior Mc på Rudskogen, ser jo sinnssykt morsomt ut. Tror ikke jeg kunne kjørt i nærheten av så fort som disse gutta her, i hvert fall i begynnelsen [urlhttps://www.youtube.com/watch?v=QNfRWtCfFJc][/url] Noen som vet om man blir delt opp i klasser så man slipper å være sinka som lager kø![]()
Er det for det meste r-sykler eller er det litt av hvert?KawaGreen skrev: 01 jun 2017, 19:35 Du kommer i modul 4 og det går sakte, dette er for og lære svinger og bli kjent med rudskogen! Går sakte så alle klarer tempoet, modul 6-7 starter det og gå fort! Man går opp i modul når man et klar for det:)
Er mest R , men alle er velkommeneBC45 skrev: 01 jun 2017, 19:40Er det for det meste r-sykler eller er det litt av hvert?KawaGreen skrev: 01 jun 2017, 19:35 Du kommer i modul 4 og det går sakte, dette er for og lære svinger og bli kjent med rudskogen! Går sakte så alle klarer tempoet, modul 6-7 starter det og gå fort! Man går opp i modul når man et klar for det:)
Det ser helt sinnsykt gøy ut, og så deilig det må være å ha all den plassen og uten å risikere å møte syklister, biler som kutter svinger eller annet rask!BC45 skrev: 01 jun 2017, 19:12 Har sett noen videoer av Senior Mc på Rudskogen, ser jo sinnssykt morsomt ut. Tror ikke jeg kunne kjørt i nærheten av så fort som disse gutta her, i hvert fall i begynnelsen [urlhttps://www.youtube.com/watch?v=QNfRWtCfFJc][/url] Noen som vet om man blir delt opp i klasser så man slipper å være sinka som lager kø![]()
Kan ikke se for meg at man skulle slutte å gidde det der!KawaGreen skrev: 30 mai 2017, 18:51 Og rudskogen er det jo fri kjøring så da kjører du så lenge du gidder.