Ja..ja - myknet opp litt ift forrige gang temaet var oppe
sitat :
Ja..ja - myknet opp litt ift forrige gang temaet var oppe
Marcuzani skrev: ↑31 mai 2017, 17:57Det hevet utseende noen hakk. :) Jeg gikk for stomp grips fra e-bay. Skal visstnok gi bedre grep enn techspec, men de er ikke like behagelige. De har noe røffere overflate. Jeg valgte dem mest for å beskytte tanken da jeg så at det raskt kom merker, spesielt når jeg kjørte med skinndress. Veldig enkel å montere, men gå for sort da den gjennomsiktige får synlige luftbobler. :) Jeg kjører stort sett på godværsdager, men hugger er ikke dumt. Ble bra blaut på vei hjem i skinnjakke og jeans i dag!AlleBrukernavnErTatt skrev: ↑31 mai 2017, 17:49 Ikke verst det der nei
Har du fått på teach specs på siden av tanken?
Jeg lurer litt på huggerplate også, men da må det nok kjøpes noe andre blinklys til å sette i hjulbuen/under halen et sted
Ingen som har nevnt noe om konstant over 5000 omdr heller som jeg har fått med meg...Skogstrollet skrev: ↑31 mai 2017, 20:20 Har sett noen diskusjoner om innkjøring før, og av den informasjonen som kommet frem de gangene tror jeg innstillingen til Bjerknez er ganske riktig (med forbehold om at jeg kan endre åsikt hvis ny relevant informasjon dukker opp ).
Med det sagt gikk innkjøringen til min XSR700 pent til - men det er ikke så vanskelig å la være å ligge konstant over 5000rpm når man har en sykkel som har godt med moment i bunn uansett, man føler liksom ikke behovet (ikke fordi den akkurat mister pusten etter 5000rpm...). Dermed mener jeg ikke at jeg aldri drog på litt ekstra, man må jo få teste ut sykkelen litt
Uansett: Gratulerer masser med ny flott motorsykkel! Har sansen for Triumph generelt, de skiller seg ut på mange måter, og det liker jeg
Takktakk! Merker jeg sliter litt med det at denne sykkelen er helt original nå vs scrambleren som absolutt ikke var det, men iløpet av sesongen vil nok denne ordnes litt på også :)Skogstrollet skrev: ↑31 mai 2017, 20:20
Uansett: Gratulerer masser med ny flott motorsykkel! Har sansen for Triumph generelt, de skiller seg ut på mange måter, og det liker jeg
Nei, det tror jeg ikke har blitt sagt. Jeg overdrevet litt, basert på anbefalingene for innkjøring som vel er at man ikke skal gå over x antall rpm for lenge åt gangen under innkjøringsperioden.WikingTnT skrev: ↑31 mai 2017, 20:30Ingen som har nevnt noe om konstant over 5000 omdr heller som jeg har fått med meg...Skogstrollet skrev: ↑31 mai 2017, 20:20 Har sett noen diskusjoner om innkjøring før, og av den informasjonen som kommet frem de gangene tror jeg innstillingen til Bjerknez er ganske riktig (med forbehold om at jeg kan endre åsikt hvis ny relevant informasjon dukker opp ).
Med det sagt gikk innkjøringen til min XSR700 pent til - men det er ikke så vanskelig å la være å ligge konstant over 5000rpm når man har en sykkel som har godt med moment i bunn uansett, man føler liksom ikke behovet (ikke fordi den akkurat mister pusten etter 5000rpm...). Dermed mener jeg ikke at jeg aldri drog på litt ekstra, man må jo få teste ut sykkelen litt
Uansett: Gratulerer masser med ny flott motorsykkel! Har sansen for Triumph generelt, de skiller seg ut på mange måter, og det liker jeg
Haha, den skjønner jeg godt! Bestilte et par av tingene jeg har på min Yamaha samtidig som jeg kjøpte sykkelen, fordi jeg bare måtte gjøre den 'litt min'AlleBrukernavnErTatt skrev: ↑31 mai 2017, 20:31Takktakk! Merker jeg sliter litt med det at denne sykkelen er helt original nå vs scrambleren som absolutt ikke var det, men iløpet av sesongen vil nok denne ordnes litt på også :)Skogstrollet skrev: ↑31 mai 2017, 20:20
Uansett: Gratulerer masser med ny flott motorsykkel! Har sansen for Triumph generelt, de skiller seg ut på mange måter, og det liker jeg
Frame sliders fra triumph til street triple serien fra 2013 til 2016 var råtøffe og gjorde egentlig rammen på sykkelen "komplett". Har du bilde av de til 2017?AlleBrukernavnErTatt skrev: ↑31 mai 2017, 19:48
Har bestilt Triumph sine veltebøyler/spindler. Venter på at det kommer spindler til hjul nå, men RS er litt for ny foreløpig
Nei, har ikke bilde, men det er samme design som tidligere modeller var tomt på lager i England, men skulle være tilgjengelig fra 10. Så kommer vel innen to uker :)Royal skrev: ↑31 mai 2017, 21:39Frame sliders fra triumph til street triple serien fra 2013 til 2016 var råtøffe og gjorde egentlig rammen på sykkelen "komplett". Har du bilde av de til 2017?AlleBrukernavnErTatt skrev: ↑31 mai 2017, 19:48
Har bestilt Triumph sine veltebøyler/spindler. Venter på at det kommer spindler til hjul nå, men RS er litt for ny foreløpig
Gode greier, da blir du sikkert fornøyd. Engine protection cover kit er også å anbefale, gjorde så fargen på motoren til 2016 modellen stemte overrens med ramma og frame slidersa. Også så slipper du å måtte bytte motordeksler når du før eller siden slepper den i bakkenAlleBrukernavnErTatt skrev: ↑31 mai 2017, 22:04Nei, har ikke bilde, men det er samme design som tidligere modeller var tomt på lager i England, men skulle være tilgjengelig fra 10. Så kommer vel innen to uker :)Royal skrev: ↑31 mai 2017, 21:39Frame sliders fra triumph til street triple serien fra 2013 til 2016 var råtøffe og gjorde egentlig rammen på sykkelen "komplett". Har du bilde av de til 2017?AlleBrukernavnErTatt skrev: ↑31 mai 2017, 19:48
Har bestilt Triumph sine veltebøyler/spindler. Venter på at det kommer spindler til hjul nå, men RS er litt for ny foreløpig
hehe santsant! har allerede sett på det og kommet frem til at det er jo for å beskytte sykkelen så det må jo være lov å kjøpe med en gang!Royal skrev: ↑31 mai 2017, 22:10Gode greier, da blir du sikkert fornøyd. Engine protection cover kit er også å anbefale, gjorde så fargen på motoren til 2016 modellen stemte overrens med ramma og frame slidersa. Også så slipper du å måtte bytte motordeksler når du før eller siden slepper den i bakkenAlleBrukernavnErTatt skrev: ↑31 mai 2017, 22:04Nei, har ikke bilde, men det er samme design som tidligere modeller var tomt på lager i England, men skulle være tilgjengelig fra 10. Så kommer vel innen to uker :)Royal skrev: ↑31 mai 2017, 21:39Frame sliders fra triumph til street triple serien fra 2013 til 2016 var råtøffe og gjorde egentlig rammen på sykkelen "komplett". Har du bilde av de til 2017?AlleBrukernavnErTatt skrev: ↑31 mai 2017, 19:48
Har bestilt Triumph sine veltebøyler/spindler. Venter på at det kommer spindler til hjul nå, men RS er litt for ny foreløpig