tagesk skrev:
Men jeg noterer at AJ skriver "girkassen har kommet til Norge" mens det riktige er "pakken har kommet til Norge".
Enda er det ingen som vet hva som faktisk er i den pakken.
[TaSK]
Dette er faltisk et poeng av
signifikant betydning, ville kanskje
tagesk med sin brede forskerbsakgrunn ha sagt.
Ja, det
er det! Det eneste 'betryggende' jeg kan lene meg litt tilbake på er at jeg har kjøpt "pakken" gjennomm eBay og PayPal med de 'rettigheter' man har som kunde av disse. Ikke rare greiene, når alt kommer til stykke, men dog alikevel, som det heter... eBay selgere liker positive feedbacks fra kunder og det får jeg også håpe av min girkasseselger gjør. Skjønt, men kan, som nevnt uttallige ganger tidlgiere, ikke være sikker på noe.
Nå måtte jeg ta en aldri så liten akademisk avstikker til Lillehammer denne helgen og er ikke tilbake før lørdag kveld.
Før jeg dro på fredag avtalte jeg med transportøren, TNT, om at levering skulle skje på mandag.Men kort tid etter, men likevel altfor mange mil i retning Lillehammer, fikk jeg kontrabeskjed og beskjed om at "pakken" var klar til levering og at verkstedet hadde kvittert for den.
Siden da, sånn omtrent midt på dagen på fredag, har jeg ikke fått noen beskjed fra verkstedet om at "pakken" inneholder noe annet enn en girkasse. Når det er nevnt skal det også nevnes at verkstedet heller ikke har nevnt noe om at den faktisk inneholder en girkasse...
Så det er mye spenning rundt denne "pakke"leveransen fortsatt...
Hva gjelder englendere og maltesere som er ca. 400.000 tilsammen fordel tpå et par bebodde øyer sør for Sicilia og som
task i nabolandet strengt burde vite er en befolkning som for en god stund siden ble en god del flere enn 10.000
Nåvel... ikke mange Almera'er i Malta uansett; det har jeg gjentattte ganger observert selv. Så å nevne disse menneskene i tilknytning til høyretattet Almera var nok lite relevant.
Vel, mandagen blir uansett en spennende dag; et slags sannhetens øyeblikk: er det girkasse i pakken? I så fall, er det en Almera girkasse? Er den hel og uskadd, har den samme 'genfeil' som den gamle og trenger samme behandling, hives i søpla, eller er det rett og slett en 'Lotto'gevinst til kr. 4800,-?
Det blir en spennende dag, ja...