Siden jeg nå MÅ ha førerkort ifb med jobb, ble det nødvendig med sykkelbytte

Det blir en totalt annen type sykkel denne gang.
Skal kikke på en BMW F650 800cc.
Noen som har erfaring med disse?
Jeg solgte sykkelen av helt fri vilje og ikke fordi jeg måtte. Bare for å være litt føre var.Stian87 skrev: 07 jun 2017, 11:14 Synd du solgte sykkelen din, kan fint relatere til fristelsen til å dra på litt ekstra på min egen Ducati.
Har du vurdert en nakensykkel? Du kan selvsagt fint miste lappen på en slik også, men du får en større fartsfølelse på grunn av manglende vindskjerm og kåpe.
Du kan jo vurdere noen av de mindre retro eller nakensyklene som MT-07 for eksempel, kjørte opp på en slik og selv om den var god å kjøre hadde jeg aldri behov får å dra på noe særlig ut over hva man kan uten å miste lappen![]()
Gratulerer!simpson skrev: 11 jun 2017, 13:20 Da er sykkel kjøpt.
Det ble 2011 BMW F800GS.
Så da ble en grusracer på meg så da får vi hvordan det blir![]()
Ja AJ, da er det blitt kjørt rundt 2000 km etter jeg hentet den.AJ skrev: 11 jun 2017, 13:26
Gratulerer!simpson skrev: 11 jun 2017, 13:20 Da er sykkel kjøpt.
Det ble 2011 BMW F800GS.
Så da ble en grusracer på meg så da får vi hvordan det blir![]()
Ja... skal bli interessant å se hvor lenge dette var...
ZZR-Erling gjorde det samme for et par-tre sesonger siden. I hans tilfelle ble det et kortvarig bekjentskap....
Om det ble Triumph eller BMW 800 på ham husker jeg ikke i farten. Uansett samme type sykkel.
Regner med at vi får ta del i dine erfaringer ettet hvert også :) .
Har samme issue med Multistradaen jeg låner. Særlig i litt høyere fart føles det som å stikke huet inn i en flymotor. Hadde nappet den av om jeg var deg :)simpson skrev: 23 jun 2017, 07:56 Ja jeg regner med at vindskjermproblemet bare må aksepteres.
Er først over 120 km at det blir virkelig merkbart.