[ABET] Striple RS! - Logg
-
- Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17
Re: [AllebrukernavnerTatt] Striple RS! - Logg
Imorgen blir 1.gangsservice tatt og støttehjulene skal av!
Triumph veltebøyler(?) blir montert og spindler for hjul og styre er på vei i posten! Neste blir tail tidy og få av de grelle reflektorene på gaffel. De er bare klistret på med noe 3M lignende skum så burde være enkelt
Noen som skal på tyrigrava om været holder?
Triumph veltebøyler(?) blir montert og spindler for hjul og styre er på vei i posten! Neste blir tail tidy og få av de grelle reflektorene på gaffel. De er bare klistret på med noe 3M lignende skum så burde være enkelt
Braaaaaap
Du får putte opp noen bilder når alt er på plassAlleBrukernavnErTatt skrev: 13 jun 2017, 11:04 Imorgen blir 1.gangsservice tatt og støttehjulene skal av!

Vurderer en liten tur på grava selv, men jeg er usikker på tidspunkt jeg skal dra.
-
Coolio! skulder er bedre? :)Royal skrev: 13 jun 2017, 11:27
Du får putte opp noen bilder når alt er på plass![]()
Vurderer en liten tur på grava selv, men jeg er usikker på tidspunkt jeg skal dra.
Aner ikke tidspunkt enda selv, kommer ann på når service er ferdig og alt det. for ikke snakke om det forvirrede været vi har for tiden. Ikke så gira på grava i regnvær

Jeg oppdaterer i loggen om jeg ender med en tur

Braaaaaap
Skuldra er noe bedre, jeg tør å sette meg på sykkelen igjen. Synd med dette været vi har for tiden daAlleBrukernavnErTatt skrev: 13 jun 2017, 11:30Coolio! skulder er bedre? :)Royal skrev: 13 jun 2017, 11:27
Du får putte opp noen bilder når alt er på plass![]()
Aner ikke tidspunkt enda selv, kommer ann på når service er ferdig og alt det. for ikke snakke om det forvirrede været vi har for tiden. Ikke så gira på grava i regnvær![]()
Jeg oppdaterer i loggen om jeg ender med en tur![]()

Får håpe på godt vær i morgen
-
Igår kveld startet jeg morroa med plastidip!
Det er mye jeg ikke får tatt denne runden, som bakrammen, og jeg så med en gang at jeg har for lite farge så enten lar jeg noe bli hvitt sålenge eller så prøver jeg meg med færre strøk til jeg får bestilt mer.
Liker ikke helt å måtte gi med før alt er ferdig, men da har jeg jo mer å gjøre iløpet av sommeren :)
Alt er altså plastidip itilfelle det blir helt kævlig, som jeg tror det er en stor sannsynlighet for at det blir

Det er mye jeg ikke får tatt denne runden, som bakrammen, og jeg så med en gang at jeg har for lite farge så enten lar jeg noe bli hvitt sålenge eller så prøver jeg meg med færre strøk til jeg får bestilt mer.
Liker ikke helt å måtte gi med før alt er ferdig, men da har jeg jo mer å gjøre iløpet av sommeren :)
Alt er altså plastidip itilfelle det blir helt kævlig, som jeg tror det er en stor sannsynlighet for at det blir
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Braaaaaap
- Fsva
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Dette kan bli interessant å se resultatet på 

-
Da ble jeg ferdig med første runde, neste blir felger og bakramme!
Resultatet vet jeg ikke helt hva jeg syntes, på bilder blir fargene mye hardere enn i virkeligheten, men nå kan ihvertfall ingen bilister se de ikke så meg!
Morro er det uansett!
(Lagt ut alt med telefon så mulig bildene blir feil vei)
Resultatet vet jeg ikke helt hva jeg syntes, på bilder blir fargene mye hardere enn i virkeligheten, men nå kan ihvertfall ingen bilister se de ikke så meg!
Morro er det uansett!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Braaaaaap
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Hva i H***....

- Fsva
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Får du tak i matchende grilldress? Morsomme farger, blir kult å se det 100% gjennomført 

-
Haha kunne ønske jeg hadde det! Har rosa hjelm ihvertfall 

Braaaaaap
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Det der må være det absolutt rareste jeg har sett på lang tid
Men lykke til. Blir vertfall underholdende...det skal du ha

Men lykke til. Blir vertfall underholdende...det skal du ha

-
Hehe er ikke helt standard nei! Forrige sykkel fulgte liksom "boka" med å være svart og rå. Prøve gå litt mot strømmen nå :)Bjerknez skrev: 16 jun 2017, 18:25 Det der må være det absolutt rareste jeg har sett på lang tid![]()
![]()
Men lykke til. Blir vertfall underholdende...det skal du ha![]()
![]()
Den "oransje" fargen er betydelig mer rosa i virkeligheten... litt skuff på bilder :/
Braaaaaap
Jeg kan ikke se for meg noe grellere enn det der. Jeg liker detAlleBrukernavnErTatt skrev: 16 jun 2017, 17:49 Da ble jeg ferdig med første runde, neste blir felger og bakramme!
Morro er det uansett!

Håper du farger tanken også

-
Skal si meg enig i det!:pRoyal skrev: 16 jun 2017, 20:23
Jeg kan ikke se for meg noe grellere enn det der. Jeg liker det![]()
Håper du farger tanken også![]()
Tenkt på tanken(hehehe) og jeg håper jeg syntes det blir gjennomført nok uten. Det er en skikkelig kjedelig maskeringsjobb og alternativet er å ta den av som jeg har enda mindre lyst til
Braaaaaap
- Stian87
- Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Lyktene er ihvertfall ikke det jeg tenker på lengerAlleBrukernavnErTatt skrev: 16 jun 2017, 18:28Hehe er ikke helt standard nei! Forrige sykkel fulgte liksom "boka" med å være svart og rå. Prøve gå litt mot strømmen nå :)Bjerknez skrev: 16 jun 2017, 18:25 Det der må være det absolutt rareste jeg har sett på lang tid![]()
![]()
Men lykke til. Blir vertfall underholdende...det skal du ha![]()
![]()
Den "oransje" fargen er betydelig mer rosa i virkeligheten... litt skuff på bilder :/

Tipper du kommer til å skape massekollisjoner med folk som stirrer

Men det blir kult! Men glad det ikke er min sykkel hehe

LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)
https://locatoweb.com/user/ztian
Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)