Almera-gearkassen på eBay - vellykket transplantasjon!!
Re: Almera-gearkassen på eBay - veien fra England til Norge...
100K ? Er du spenna gal ? Du er tilbudt 1500 kroner og mere er den ikke verdt. Hiver du inn 4 nye dekk og spilloja i garasjen da kan vi snakke ånkli bissniss hvis du gir UG garanti. 1550 ? 

- tagesk
- Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
- Kontakt:
Post? Sa ikke han at pakken kom med FedEX?Jalmar skrev:Vil vel heller kalle den en postbil. Og som du vet kommer posten alltid fram.
Eller ser vi her første skritt på at historien skal skrives om?
Slikt liker jeg.
Eftersom vi antar at fyren i Albania har lurt AJ trill rundt er det klokt å rede grunnen for en rekke alternative forklaringer.
Om FedEx skiftes ut med Posten, og Al-hambra skiftes ut med SAAB, og Malta med Notodden, da er
det klart at han kommer fra det med æren i behold.
[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Solgt?Pollti skrev:100K ? Er du spenna gal ? Du er tilbudt 1500 kroner og mere er den ikke verdt. Hiver du inn 4 nye dekk og spilloja i garasjen da kan vi snakke ånkli bissniss hvis du gir UG garanti. 1550 ?

Første, andre, tred...
Hm....

Tru'kke det, gitt

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Du må gi for å få vet du. Prøv å selge en Transit uten gearkasse til bedre pris du.
Det er svært få som har kommet fra Notodden med æren i behold...tagesk skrev:Post? Sa ikke han at pakken kom med FedEX?Jalmar skrev:Vil vel heller kalle den en postbil. Og som du vet kommer posten alltid fram.
Eller ser vi her første skritt på at historien skal skrives om?
Slikt liker jeg.
Eftersom vi antar at fyren i Albania har lurt AJ trill rundt er det klokt å rede grunnen for en rekke alternative forklaringer.
Om FedEx skiftes ut med Posten, og Al-hambra skiftes ut med SAAB, og Malta med Notodden, da er
det klart at han kommer fra det med æren i behold.
[TaSK]

1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave
c")
c")
For firetinire år siden så ble jeg den lykkelige eier av en Kakkerlakk uten bakaksel. Hvorfor jeg kjøpte den kan jeg ikke forklare men den stod pent opphengt under et epletre ihvertfall og var ånkli stilig
Men så byttet jeg den bort i en Transit pick up med krommede eksosrør bak førerhuset. Mora mi begynte nesten å grine da hun fikk se den, blendet av denne skjønnheten som hun ble.
Da forstod hun nok at pressveene hadde det kommet nok noe godt ut av. 

Jeg har i grunnen aldri likt Ford. Så muttern har slippi unna endel pressveer. Men har jo hatt SAAB med Fordmotor da. Men den røyk girkassa på. Kanskje det er noe med Ford og girkasser som AJ ikke har tenkt på? Han burde nok ha satset på en original Almera-kasse framfor en Transit-kasse.Pollti skrev:For firetinire år siden så ble jeg den lykkelige eier av en Kakkerlakk uten bakaksel. Hvorfor jeg kjøpte den kan jeg ikke forklare men den stod pent opphengt under et epletre ihvertfall og var ånkli stiligMen så byttet jeg den bort i en Transit pick up med krommede eksosrør bak førerhuset. Mora mi begynte nesten å grine da hun fikk se den, blendet av denne skjønnheten som hun ble.
Da forstod hun nok at pressveene hadde det kommet nok noe godt ut av.

c")
c")
Vi får ta et alvorsord med oldemora hans etter vi drikki opp ølet hennes tror jeg ?
Spørs om hu er tilsnakkendes når det er tilgang på 410000 halvgærne foppaltilhengere under Almeraen. 

c")
c")
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
halvgærne?? Fotball er lidenskap!! Hører dere?! Hedninger!! 

You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Men nå er jo ikke kassa i transit lenger! Verken i de Robin Hood'ske Nottinghamske skoger og tilliggende tettebebyggelser eller nederlendske Arnhem bosettinger...Jalmar skrev:[Fordmotor da. Men den røyk girkassa på. Kanskje det er noe med Ford og girkasser som AJ ikke har tenkt på? Han burde nok ha satset på en original Almera-kasse framfor en Transit-kasse.

Så dette med Transit synes å være ute av bildet for godt. Skjønt, helt sikker kan man aldri være...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Idrett er slettes ikke bra ! jeg har enda tilgode å se en jogger smile og alle disse sykkel idiotene har skjegg av grønngul snørr syntes det som.
AJ skrev:Men nå er jo ikke kassa i transit lenger!
Innmari dårlig gjort at du selger Transiten uten å si fra først. Begynn å back trade den med engang.
Syns det virker litt utakknemlig å bare glemme Transiten som tross alt har donert bort girkassa si.
Når det gjelder foppal, så er jo den saken helt grei. Så lenge tilhengerne befinner seg inni girkassa til AJ så er det greit. Blir kanskje plass til utøverne der også???

Når det gjelder foppal, så er jo den saken helt grei. Så lenge tilhengerne befinner seg inni girkassa til AJ så er det greit. Blir kanskje plass til utøverne der også???

c")
c")
De kan vel bare slå hverandre ihjel i varekassa de ? Det er et vakent arbe å skylle blod ut av gearkasser har jeg hørt.