Pakken! Pakken!AJ skrev:Men nå er jo ikke kassa i transit lenger!
[TaSK]
Pakken! Pakken!AJ skrev:Men nå er jo ikke kassa i transit lenger!
Ja! Ja!! Hva med pakken!!!??tagesk skrev:Pakken! Pakken!AJ skrev:Men nå er jo ikke kassa i transit lenger!
[TaSK]
Jalmar skrev:Da må vi jo i gang med alt dette arbeidet igjen...
Enkle akademiske øvelser???AJ skrev:Ja! Ja!! Hva med pakken!!!??tagesk skrev:Pakken! Pakken!AJ skrev:Men nå er jo ikke kassa i transit lenger!
[TaSK]![]()
![]()
Den har noen i verkstedet allerede kvittert for mottagelsen av og antakelig også åpnet. Hva som da åpenbarte seg er så langt ikke avslørt. Men på mandagen vil sannheten komme for en dag.
Selv hadde jeg jo ikke anlednign i dag da den kom fordi jeg skulle utføre noen enkle akademiske øvelser på en høgskole nær Mjøsas bredder denne helgen.
Men førstkommende mandag vil gi svar på et av de de virkelig store eksistensielle spørsmålene; hva er det i.... pakken
Tja...Jalmar skrev:
Enkle akademiske øvelser???Finnes det altså???
Ikke oldemoraJalmar skrev:Sosionomene kommer vel inn i ettertid og tar seg av de 410000 foppalsupportera og oldemora til AJ som har fått sjalet i revers.
Der er jeg helt enig med deg. Det burde snarest mulig bevilges milliarder til rehabilitering og hjernevasking av denslags.AJ skrev:Ikke oldemoraJalmar skrev:Sosionomene kommer vel inn i ettertid og tar seg av de 410000 foppalsupportera og oldemora til AJ som har fått sjalet i revers.men ja! foppalsupportera... alle sammen!!!
De trenger hjelp, god hjelp og de trenger den nå!
Girkasseproblematiseringen falt på en måte utenom den fagakademiske dagsorden...Jalmar skrev:Der er jeg helt enig med deg. Det burde snarest mulig bevilges milliarder til rehabilitering og hjernevasking av denslags.AJ skrev:Ikke oldemoraJalmar skrev:Sosionomene kommer vel inn i ettertid og tar seg av de 410000 foppalsupportera og oldemora til AJ som har fått sjalet i revers.men ja! foppalsupportera... alle sammen!!!
De trenger hjelp, god hjelp og de trenger den nå!
Men spurte du på seminaret om hvor mange sosionomer det måtte til for å skifte girkasse i en Almera?
Uansett så vil de ha godt av en litt annen og kanskje mer virkelighetsnær.... utveksling enn hva de er vant med til det daglige...Jalmar skrev:Jeg tror at fagakademikere burde fordype seg mer i girkasser. Da ville de fått et mer nyansert syn på livets hemmeligheter. Og de ville kjent den forferdelige lukta av girolje.