Dexter skrev:rogg skrev:God ide... Her tenker jeg AJ ordner med kalender i forumet, og kan legge inn treff.
Uansett hvilken løsning bare det blir litt enklere å få en oversikt
Har bare kjapt lest over postene med denne kalenderidéen. Virker som en meget god idé
Men hvis den krever tilgang til de 'innerste hemmelighetene' i phpBB programvaren så må dette ordnes i samhandling med
fireman - sjefsadministratoren - som har satt opp Forumet.
Men for egen del er jeg absolutt for en slik kalender og siden vi har dyktige datafolk som
Dexter,
Globe og
Onsløv (rekkefølgen tilfeldig valgt, folkens

) og
helt sikkert andre som har god peiling også, så er det vel bare å sette i gang?
Kan du, Dexter, som kom med forslaget (tror jeg det var...
) sette i gang og evt. ta kontakt med fireman der det er nødvendig?
Jeg har ikke drøftet dette med
fireman, men jeg vet at han er meget interessert i å være med på videreutviklingen av Forumet. Så har jo
rogg også meldt fra om at dette er interessant, så da er det bare å kjøre på!
Så finner vi form og stil etter hvert, men det finnes vel templates/maler å bruke, vil jeg tro?
En kalender trenger vel kanskje ikke et eget forum? Det holder vel med en egen tråd i "Tur & Treff" forumet, går jeg ut fra?
Vel... alle slike spørsmål har vel
Dexter og dere andre med god datakompetanse på phpBB allerede svarene klare på, tenker jeg
For ordens skyld; det jeg har skrevet i denne posten er skrevet 'fort og gæli', dvs. at jeg ikke har satt meg grundig inn i idéen og postene som er skrevet. Så hvis jeg har gått glipp av noe er det bare å skrike ut :-) :)