Lykken var stor for noen uker siden da undertegnede ble stolt eier av både tungsykkellappen og en Kawasaki Z800.
Ord blir fattige i beskrivelsen av å hente sin første "stor" sykkel etter 10 år uten 2 hjul under beina, som den gangen bare var 125ccm stor.
Endelig.. endelig..
Drømmen hadde jo alltid vært å kjøre tungsykkel men man rotet seg aldri til å ta kontakt med en kjøreskole.
Dette er nå heldigvis historie og et nytt kaptittel i livet har begynt. I følge fruen vil dette "livet" bestå av frykt, bekymringer og stadig undring på om mannen kommer hjem med førerkort eller ikke. Eller om han i det hele tatt kommer hjem. Med et glimt i øyet selvsagt.
Har nå brukt de første ukene på å bli kjent med sykkelen og det i det hele tatt å kjøre tyngre sykkel. Må si jeg storkoser meg MASSE.
Bilder er alltid kjekt i tillegg til at jeg skal få kjøpt et kamera og kanskje få laget noen snutter.
Her er bilder av "gliset" slik den ser ut nå:

Holder også på med et lite prosjekt med å foliere nesten alle grønne deksel og tank med satin-mattsvart folie, da jeg syns black edition er litt tøffere en toget.
Dette startet jeg på i dag med hjelp fra en kompis som har foliert mye før. Regner med vi blir ferdig i morgen så da kommer bilder.
Underveis:

Stay tuned for more..
Barske