Det er viktig det altså. Til sammenlikning:AlleBrukernavnErTatt skrev: 23 jun 2017, 23:42 er så utrolig kjipt med når man føler dårlig stemning med forhandler. Jeg måtte mase og kjase noe sinnsykt på forhandler når jeg kjørte scrambler etter service på en del som aldri kom, og etter det fikk jeg aldri noe konkrete eller gode svar/service.
Veldig deilig å få ny sykkel og ny forhandler etter slikt :) Slenger inn et godt ord for Alf Graarud <3 litt sånn småfjamsete/lite effektive karer i kassa i butikken, men selgere og folk på verkstedet er helmaks :)
Vi holder på å bytte ut kjøkken, og vi kjøper fra en dansk butikk som heter Designa. Det skjedde en feil når de plottet inn målene i tegningen slik at veldig mye ble feil. Jeg sendte en SMS til selgeren om dette halv tolv om kvelden og hun dro sporenstreks til butikken og begynte å se på løsninger. I løpet av morgenen påfølgende dag hadde de fått til en løsning som gjorde resultatet bedre for oss, selv om det tar litt mer tid før kjøkkenet er ferdig.