Dagens bilde
Re: Dagens bilde
Flott sykkel! :)
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
Takker:) veldig fornøyd.... nok krefter til og få en flekk i buksen 
Den som har begge beina plantet på jorda står stille. 

- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Takk!BC45 skrev: 26 jun 2017, 19:59 Mange fine bilder i naturskjønne omgivelser du legger ut Skogstrollet![]()

Er veldig glad i å vistes ute i naturen, så prøver å finne veier med mye flotte omgivelser. Heldigvis er det noe det finnes godt av i de områdene jeg beveger meg i

Dagens tur hadde temaet "skog, sjø og hav".

Tror jeg bodd for lenge i Norge når jeg synes Flötemarken er et morsomt navn på et sted...

Siste stopp på turen gjorde jeg ved Ramsvikslandet

Burde kanskje prøve å komme over den sosiale angsten min (neida, kanskje ikke så dramatisk, men...) å bli med på en tur eller to når jeg er tilbake fra ferien

Er egentlig mest redd for å være en sinke hvis de andre på turen ønsker litt mer inspirert kjøring enn hva en fersking som meg er bekvem med

"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"
-
- Motorsykkelen din: StreetTriple RS '17
Det der er null stress :) man kjører i tempoet man er komfortabel med! Dummeste er å presse seg selv over sine egne grenser og det skjønner folk.Skogstrollet skrev: 27 jun 2017, 23:21
Er egentlig mest redd for å være en sinke hvis de andre på turen ønsker litt mer inspirert kjøring enn hva en fersking som meg er bekvem med![]()
Ifjor var jeg ute med to karer som sikkert kunne kjørt ruta vår to ganger før jeg kom frem, men de stoppet og ventet og alt var bare kos :)
Avtaler man litt på forhånd så vil nok de aller fleste her inne holde moderat tempo, målet er jo å hygge seg sammen :)
Braaaaaap
-
- Motorsykkelen din: 2017 Triumph Street Triple RS
Enkelte kan være mer redd for å miste lappen enn andre ogsåAlleBrukernavnErTatt skrev: 28 jun 2017, 08:52Det der er null stress :) man kjører i tempoet man er komfortabel med! Dummeste er å presse seg selv over sine egne grenser og det skjønner folk.Skogstrollet skrev: 27 jun 2017, 23:21
Er egentlig mest redd for å være en sinke hvis de andre på turen ønsker litt mer inspirert kjøring enn hva en fersking som meg er bekvem med![]()
Ifjor var jeg ute med to karer som sikkert kunne kjørt ruta vår to ganger før jeg kom frem, men de stoppet og ventet og alt var bare kos :)
Avtaler man litt på forhånd så vil nok de aller fleste her inne holde moderat tempo, målet er jo å hygge seg sammen :)

-
Følte meg inspirert av Skogstrollet på vei hjem idag!
Sykkel er fikset, sola skinte og det ble 2timers omvei hjem
Sykkel er fikset, sola skinte og det ble 2timers omvei hjem

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Braaaaaap
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Å f*** f***
Du synes vertfall... det skal du ha

Du synes vertfall... det skal du ha

-
Sier noe der!:p
Alt er jo veldig halvveis siden jeg så før jeg startet at jeg hadde for lite dip, og ser allerede slitasje :/ men det var jo meningen og forventet.
Tenker jeg kjører mwd det ihvertfall ut sesongen eller til det faller av selv også gjør noe annet lurt. Kanskke bare svart/hvit
Braaaaaap
- Skogstrollet
Hehe, greit å kunne inspirere andreAlleBrukernavnErTatt skrev: 28 jun 2017, 13:21 Følte meg inspirert av Skogstrollet på vei hjem idag!
Sykkel er fikset, sola skinte og det ble 2timers omvei hjem![]()

Hvor kjørte du? Flotte omgivelser der :)
Selv tok jeg Hondan og kjørte til Kynnefjäll. En grei rute med både gøy grus og svingete asfalt

Kjørte forbi vakthytten ved Lunden, som ble brukt mellom 1980 og 2000 for å forhindre at Kynnefjäll ble brukt for lagring av radioaktive avfall. Etter 20 år fikk protestgruppen som holdt vakt en skriftlig garanti fra regeringen om at det ikke skulle lagres noe radioaktivt avfall på Kynnefjäll. Og noen bilder tatt på vei hjem over Herrestadsfjället.

AlleBrukernavnErTatt skrev: Det der er null stress :) man kjører i tempoet man er komfortabel med! Dummeste er å presse seg selv over sine egne grenser og det skjønner folk.

Det er den attityden jeg må prøve å få med meg

- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
I 2015 overnattet vi i rekkehushytte på Kynnefjälls Natur, faktisk :) .Skogstrollet skrev: 28 jun 2017, 20:32
Kjørte forbi vakthytten ved Lunden, som ble brukt mellom 1980 og 2000 for å forhindre at Kynnefjäll ble brukt for lagring av radioaktive avfall. Etter 20 år fikk protestgruppen som holdt vakt en skriftlig garanti fra regeringen om at det ikke skulle lagres noe radioaktivt avfall på Kynnefjäll.
Trivelig plass midt ute i skogen:

Linker til flere bilder her: https://mcsiden.no/viewtopic.php?p=276564#p276564

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Skogstrollet
Sederja! Tok faktisk en avstikker dit i dag, flott sted :) Hadde en hyggelig prat med en av de som jobber der før jeg farta videre.AJ skrev: 28 jun 2017, 20:46 I 2015 overnattet vi i rekkehushytte på Kynnefjälls Natur, faktisk :) .
Trivelig plass midt ute i skogen:
- Grendel
- Motorsykkelen din: '98 Yamaha XJ600 / '14 Yamaha Bolt
Godt å se at du velger rød og hvit sykkel når du skal kjøre forbi en rød og hvit hytte!Skogstrollet skrev: 28 jun 2017, 20:32Hehe, greit å kunne inspirere andre :thumleftAlleBrukernavnErTatt skrev: 28 jun 2017, 13:21 Følte meg inspirert av Skogstrollet på vei hjem idag!
Sykkel er fikset, sola skinte og det ble 2timers omvei hjem :twothumbs:
Hvor kjørte du? Flotte omgivelser der :)
Selv tok jeg Hondan og kjørte til Kynnefjäll. En grei rute med både gøy grus og svingete asfalt :twothumbs:
Kjørte forbi vakthytten ved Lunden, som ble brukt mellom 1980 og 2000 for å forhindre at Kynnefjäll ble brukt for lagring av radioaktive avfall. Etter 20 år fikk protestgruppen som holdt vakt en skriftlig garanti fra regeringen om at det ikke skulle lagres noe radioaktivt avfall på Kynnefjäll.
IMG_20170628_151001.jpg
Og noen bilder tatt på vei hjem over Herrestadsfjället.
:twothumbs:AlleBrukernavnErTatt skrev: Det der er null stress :) man kjører i tempoet man er komfortabel med! Dummeste er å presse seg selv over sine egne grenser og det skjønner folk.
Det er den attityden jeg må prøve å få med meg ;)
Flotte bilder!
8-D
...bare en død fisk følger strømmen....
Nåværende: 1998 Yamaha XJ600 (2017-), 2014 Yamaha XVS95R Bolt (2021-)
Tidligere sykler: , 1984 Suzuki ZR50S (2015-17)
NMCU https://nmcu.org/ (Ivaretar rettighetene til MC-kjørere)
Yamaha Custom Club http://ycc.no/ (Klubben for alle Yamaha-kjørere)
Nåværende: 1998 Yamaha XJ600 (2017-), 2014 Yamaha XVS95R Bolt (2021-)
Tidligere sykler: , 1984 Suzuki ZR50S (2015-17)
NMCU https://nmcu.org/ (Ivaretar rettighetene til MC-kjørere)
Yamaha Custom Club http://ycc.no/ (Klubben for alle Yamaha-kjørere)