En liten hickup- klarte å vri ventilen på bakhjulet ut av stilling under vask i ettermiddag - med resultat flatt dekk
Skal begynne å fintenke på løsning ila kvelden...
Det går nok veldig braRonning skrev: 05 jul 2017, 18:07 Hvis hjerte/kjørerommet er åpent, slenger jeg meg med også :-D Har ikke bruk for snus selv, men svensk ost er jo alltids en slager.
Æsj da.. Må vel kanskje vaske i kveld jeg og da hvis du stiller med nyvasket sykkelWikingTnT skrev: 05 jul 2017, 18:23 Dekk av - vri til ventilen fikk feste igjen, fyll på luft og håper på det beste![]()
Ser ut til å holde på lufta men stoler ikke helt på at ventilen sitter godt innvendig, blir nok en tur på dekksjappe i mrg tidlig.
Sleng deg med
Satser på det. Jeg har ikke for vane å møte fremmede fra internett, men når det gjelder mc gjør jeg et unntak, hehe :-) Fint påskudd for å få kjørt en tur er det jo også.
Sånn e det når du forlater moderskipet
Det går selvfølgelig bra , bare artig med flere - har ikke vært frempå med det siden trådstarter får bestemme reisefølgebarske skrev: 05 jul 2017, 18:38Da bli det ekstra kvote på reisefølget daRonning skrev: 05 jul 2017, 18:07 Hvis hjerte/kjørerommet er åpent, slenger jeg meg med også :-D Har ikke bruk for snus selv, men svensk ost er jo alltids en slager.![]()
Det går nok veldig braOm ikke WikingTnT har noen store motforestillinger da, men tviler på det.
Æsj da.. Må vel kanskje vaske i kveld jeg og da hvis du stiller med nyvasket sykkelWikingTnT skrev: 05 jul 2017, 18:23 Dekk av - vri til ventilen fikk feste igjen, fyll på luft og håper på det beste![]()
Ser ut til å holde på lufta men stoler ikke helt på at ventilen sitter godt innvendig, blir nok en tur på dekksjappe i mrg tidlig. 1499271798147800124556.jpg![]()
Jeg er ledig når som helst - etter dekkoperasjonen , hva med Burger King på Lade Arena ?Ronning skrev: 05 jul 2017, 20:09Satser på det. Jeg har ikke for vane å møte fremmede fra internett, men når det gjelder mc gjør jeg et unntak, hehe :-) Fint påskudd for å få kjørt en tur er det jo også.
Håper det ordner seg med ventilen til Tnt!
Hvor og når på Lade er det tenkt avreise fra da?
Burger king på lade i 14.00 tiden da?WikingTnT skrev: 05 jul 2017, 20:55Jeg er ledig når som helst - etter dekkoperasjonen , hva med Burger King på Lade Arena ?Ronning skrev: 05 jul 2017, 20:09Satser på det. Jeg har ikke for vane å møte fremmede fra internett, men når det gjelder mc gjør jeg et unntak, hehe :-) Fint påskudd for å få kjørt en tur er det jo også.
Håper det ordner seg med ventilen til Tnt!
Hvor og når på Lade er det tenkt avreise fra da?