Dette så ikke bra ut:

Regner med at du kom uskadd fra hendelsen? Litt skader på kjøreklærne, kanskje?
Håper sykkelen fikses rimelig kjapt slik at ikke hele sesongen spoleres pga. av dette.
Olje, svinghjulsdeksel er fked, sidekåpe høyre/venstre side, speil høyre+venstre, front kåpe, bakre kåpe, rear set venstre side ser det ut som med første blikk (skjedde for 10 min siden).KevinmsR6 skrev:Kjølevæske som ligger på bakken? Utrolig kjipt når slikt skjer, håper alt står bra til med fører? Bare kåpen som røk? Hvilke fart?
HeHy skrev: 06 jul 2017, 20:45Olje, svinghjulsdeksel er fked, sidekåpe høyre side, speil høyre, front kåpe, bakre kåpe, rear set høyre side ser det ut som med første blikk (skjedde for 10 min siden).KevinmsR6 skrev:Kjølevæske som ligger på bakken? Utrolig kjipt når slikt skjer, håper alt står bra til med fører? Bare kåpen som røk? Hvilke fart?
Ikke en skramme, bruk kjøreutstyr folkensSkogstrollet skrev:HeHy skrev: 06 jul 2017, 20:45Olje, svinghjulsdeksel er fked, sidekåpe høyre side, speil høyre, front kåpe, bakre kåpe, rear set høyre side ser det ut som med første blikk (skjedde for 10 min siden).KevinmsR6 skrev:Kjølevæske som ligger på bakken? Utrolig kjipt når slikt skjer, håper alt står bra til med fører? Bare kåpen som røk? Hvilke fart?![]()
Alt ok med deg? Er jo det absolutt viktigste!
Et par skrammer på skinndressen og ødelagte hansker, ingen skader på fører, bortsett fra stoltheten.AJ skrev:Auda...!
Dette så ikke bra ut:
Regner med at du kom uskadd fra hendelsen? Litt skader på kjøreklærne, kanskje?
Håper sykkelen fikses rimelig kjapt slik at ikke hele sesongen spoleres pga. av dette.
Det var jo godt å høre, selv om det er utrolig kjedelig å se sykkelen din i en slik stand. Og ja, kjøreutstyr er viktig å bruke - ATGATT!HeHy skrev: 06 jul 2017, 20:58Ikke en skramme, bruk kjøreutstyr folkensSkogstrollet skrev:HeHy skrev: 06 jul 2017, 20:45 Olje, svinghjulsdeksel er fked, sidekåpe høyre side, speil høyre, front kåpe, bakre kåpe, rear set høyre side ser det ut som med første blikk (skjedde for 10 min siden).![]()
Alt ok med deg? Er jo det absolutt viktigste!![]()
Utrolig trist!HeHy skrev: 06 jul 2017, 20:37 Vel dette var ikke så gøy...
Sand i en sving, første krasjet mitt... jaja da blir det nye kåper på meg likevel da![]()
Ikke en skramme på meg, full skinndress, ryggskinne, kjøreboots og selvfølgelig hjelm. Et par skraper på dressen og et hull i det ytre foret på venstre skulder på skinnjakka. Alt i alt virker det som det var lite skader, bare kåper som er jævelig dyrt... well what can you do.Grendel skrev:Utrolig trist!
Gikk det bra med deg?
Virket sikkerhetsutstyret? Plutselig fikk du prøvd det....
8-(
Kjøper nok fra monster fairings. En god del bedre kvalitet etter min research. Ca. 7600kr ferdig inn i Norge med custom paint job, tror jeg skal gå for den nyere kawasaki fargen golden blazed green (z1000 13-), mørk dyp metallic candy grønnKevinmsR6 skrev:Kjøp kåper på eBay :) 3500,- ferdig lakkert:)
Utrolig kjedeligHeHy skrev: 07 jul 2017, 00:22Ikke en skramme på meg, full skinndress, ryggskinne, kjøreboots og selvfølgelig hjelm. Et par skraper på dressen og et hull i det ytre foret på venstre skulder på skinnjakka. Alt i alt virker det som det var lite skader, bare kåper som er jævelig dyrt... well what can you do.Grendel skrev:Utrolig trist!
Gikk det bra med deg?
8-(
Selv om jeg hadde hatt fullkasko hadde jeg ikke brukt det på dette. Bonustap, 1 ulykke er mye dyrere over tid.Stian87 skrev:Utrolig kjedeligHeHy skrev: 07 jul 2017, 00:22Ikke en skramme på meg, full skinndress, ryggskinne, kjøreboots og selvfølgelig hjelm. Et par skraper på dressen og et hull i det ytre foret på venstre skulder på skinnjakka. Alt i alt virker det som det var lite skader, bare kåper som er jævelig dyrt... well what can you do.Grendel skrev:Utrolig trist!
Gikk det bra med deg?
8-(men godt det gikk bra med deg! Du kan jo vurdere å bruke forsikringen på det?
Utrolig kjedelig når sånt skjerHeHy skrev: 07 jul 2017, 07:28Selv om jeg hadde hatt fullkasko hadde jeg ikke brukt det på dette. Bonustap, 1 ulykke er mye dyrere over tid.Stian87 skrev:Utrolig kjedeligHeHy skrev: 07 jul 2017, 00:22Ikke en skramme på meg, full skinndress, ryggskinne, kjøreboots og selvfølgelig hjelm. Et par skraper på dressen og et hull i det ytre foret på venstre skulder på skinnjakka. Alt i alt virker det som det var lite skader, bare kåper som er jævelig dyrt... well what can you do.Grendel skrev:Utrolig trist!
Gikk det bra med deg?
8-(men godt det gikk bra med deg! Du kan jo vurdere å bruke forsikringen på det?
+ da hadde den sikkert bare blitt vraka pga nypris på OEM kåper.