Heng deg gjerne med til Pitlane i dag hvis du vil. Men ingen byttelåning denne gangen. Å kjøre multien på E6 er bare så inn i gamperæva utelukket!

De medfølgende dekkene er bra dem, men ikke forvent så mange kilometer ut av dem. Mine har gått rundt 2.500km. nå og er vel i følge mitt øyemål godt over halvslitt. Tar ikke sjansen på at dem holder hele ferien, så dem blir byttet i dag :)Stian87 skrev: 04 jul 2017, 08:45 Hehehe, ja den er fin den fargen, noe av drawbacket er at den minner mest om fargen jeg har i dag.
Jo takk for det, men er i Hemsedal, så blir nok litt omveimen blir gjerne med en annen gang, må vel bytte ut de bridgestone dekkene på sikt med noe pirelli gummi
![]()
5000 km er jo ikke akkurat langt for et par dekk, man bør kunne forvente det dobbelte av dekk beregnet på vanlig vei etter min meningBjerknez skrev: 04 jul 2017, 09:04De medfølgende dekkene er bra dem, men ikke forvent så mange kilometer ut av dem. Mine har gått rundt 2.500km. nå og er vel i følge mitt øyemål godt over halvslitt. Tar ikke sjansen på at dem holder hele ferien, så dem blir byttet i dag :)Stian87 skrev: 04 jul 2017, 08:45 Hehehe, ja den er fin den fargen, noe av drawbacket er at den minner mest om fargen jeg har i dag.
Jo takk for det, men er i Hemsedal, så blir nok litt omveimen blir gjerne med en annen gang, må vel bytte ut de bridgestone dekkene på sikt med noe pirelli gummi
![]()
Jeg kan jo høre, men bridgestone er så vidt jeg har forstått standard.FredrikE24 skrev: 04 jul 2017, 11:49 Sjekk om du kan få Metzeler på S1000R, meget gode dekk..! Trodde Metzeler var så og si standard på BMW jeg.
Er jo forsåvidt enig i det, men s1000r skal jo være mer en hooligan, eller en bølle, ikke like sivilisert som RRRoyal skrev: 04 jul 2017, 08:57 Selv synes jeg at alle BMW racinginspirerte sykler burde ha racingfargene. Rød,blå, lilla og hvit passer seg veldig godt. Hvis man synes at det blir litt for mye å "ape" etter RR'en, så er det jo egentlig på plass. RR er jo storebroren
Hvis man må rope og signalisere til omverdenen at man er en "hooligan" og en "bølle", så er det stor sannsynlighet at man er det helt motsatteStian87 skrev: 04 jul 2017, 13:03
Er jo forsåvidt enig i det, men s1000r skal jo være mer en hooligan, eller en bølle, ikke like sivilisert som RR
Dette er feks. en sleeper jeg kan like. 275 hestekrefter på 1,5Bar overladningRoyal skrev: 04 jul 2017, 13:28 Hvis jeg selv ville kjøpt meg tysker, så ville jeg hatt den så nøytral som mulig. Overrasker litt mer når man drar på
Hehe ikke santBjerknez skrev: 07 jul 2017, 09:25 Gledelig å høre at du snart blir å eie en skikkelig sykkel. Jeg tar turen i retning Vestlandet førstkommende mandag (mest sannsynlig) og har bestillt hytte i Årdal fra mandag til tirsdag hvis du vil svinge en tur innom og ta noen pils :)
Takk for det Geiroe!Geiroe skrev: 07 jul 2017, 08:10 Grattis med "ny" sykkel tilbake, håper den går problemfritt til levering av ny bimmer. Hvor det enn blir.
Det er vel mest for å få solgt din videre mens det ennå er sesong vil jeg tro, det andre er bare vikarierende argumenter.
Der ser du ja! Slik en tysker forventes å se ut som. Skikkelig gubbesykkel helt til man vrir om gassenFredrikE24 skrev: 07 jul 2017, 09:20Dette er feks. en sleeper jeg kan like. 275 hestekrefter på 1,5Bar overladningRoyal skrev: 04 jul 2017, 13:28 Hvis jeg selv ville kjøpt meg tysker, så ville jeg hatt den så nøytral som mulig. Overrasker litt mer når man drar på![]()
![]()