Noen som har forslag til andre sykler jeg bør vurdere?

Har i utgangspunktet ikke noe i mot BMW, men jeg har hatt mest japansk før, både biler og mc. BMW er vel ikke akkurat noe billigere, og de du lister virker veldig store, både motor- og vektmessig. CBRen virker også litt vel sportslig i forhold til hva jeg hadde tenkt meg.FredrikE24 skrev: 08 jul 2017, 23:21 K1300GT er en skikkelig komfortmaskin med svær motor som det virkelig er ork i.
K1300S, en sportslig utgave av K1300GT.
FJR1300
CBR1100XX
Hva er prisklassen?
Kul sykkel og sikkert kanonbra å kjøre, men kanskje litt utenfor mitt budsjett nå?L-NA skrev: 09 jul 2017, 07:06 Jeg er ingen stor fan av BMW, men hva med denne?
http://www.bike.no/test/provekjoring-bmw-s-1000-xr
I sine annonser kaller BMW sin S 1000 XR en "krysning mellom en adventure-motorsykkel og en sportsmotorsykkel".
Jeg har aldri sittet på, eller prøvd den, men må virkelig si at med bakgrunn i det jeg leser om denne så frister den :-)
Ja, vi kan godt si at det er asfalt adventure jeg er ute etterJK95 skrev: 09 jul 2017, 13:52 Er det snakk om ADV eller sportstourer? Ser du har ADV fra før, men Versys 1000 er da å rekne som asfalt ADV det også?Er ikke Z1000SX mye mer sportstouring?