Dette blir bra!!

Sykkelen står så klart ferdig pakket. Bare å sette i nøkkelen og kjøre avgårde

Du er medlem på B&B Trondheim på face altså, Barske?barske skrev: 09 jul 2017, 00:23 Når ankommer du bartebyen da? Var innom mc tuning her en dag og de hadde ingen S1000R og vise meg![]()
Kunne kanskje fått til en bikes & coffee treff?![]()
Er ikke medlem der nei. Fant heller ikke gruppa/siden når jeg prøvde søke. Startet med ferien nå så er nokså fleksibel om dageneJK95 skrev: 09 jul 2017, 13:37Du er medlem på B&B Trondheim på face altså, Barske?barske skrev: 09 jul 2017, 00:23 Når ankommer du bartebyen da? Var innom mc tuning her en dag og de hadde ingen S1000R og vise meg![]()
Kunne kanskje fått til en bikes & coffee treff?![]()
Er mye med de som administrerer den siden, og et ordentlig B&B-treff i morgen er vel noe usannsynlig, men jeg kan jo prøve foreslå det?
![]()
Vet ikke hva det betyr, men hvis den andre siden heter Fosen så skal jeg det ja :)
Hahaha! Ni øl, da hadde jeg gått og lagt megBjerknez skrev: 09 jul 2017, 17:45 Er på min niende halvliter før kl. 18:00. Må være ny rekord. Hva har skjedd i dag etter ankomst campingplass som er verdt og nevne?
Tok han som driver i kiosken på fersken på og humpe på ei kjerring inne i ei hytte, og jeg har sittet en liten time og "snakket" med spanjoler. Alle lo og ga fra seg lyd, men jeg skjønte ikke ett eneste ord, så jeg gikk. Nå har jeg derimot fått i meg flere pils, så kanskje jeg skal gå inn igjen?
Haha, er nok ikke gjester. Er nok arbeidskolegaer. Uansett... for meg er dette bare gøy. Men ikke snyt meg for pilsen!Stian87 skrev: 09 jul 2017, 19:55Hahaha! Ni øl, da hadde jeg gått og lagt megBjerknez skrev: 09 jul 2017, 17:45 Er på min niende halvliter før kl. 18:00. Må være ny rekord. Hva har skjedd i dag etter ankomst campingplass som er verdt og nevne?
Tok han som driver i kiosken på fersken på og humpe på ei kjerring inne i ei hytte, og jeg har sittet en liten time og "snakket" med spanjoler. Alle lo og ga fra seg lyd, men jeg skjønte ikke ett eneste ord, så jeg gikk. Nå har jeg derimot fått i meg flere pils, så kanskje jeg skal gå inn igjen?Så han i kiosken driver og har seg meg gjester? Ufint altså!!