Resultatet ble Short Cuts 8

Oslo-Ørje-Töcksfors-Charlottenberg-Bjørkelangen-Oslo
Hehe Ok, så så fint og svingete ut at jeg trodde du kjørte bakveien hele veienxyvind skrev: 10 jul 2017, 23:09Oslo-Ørje-Töcksfors-Charlottenberg-Bjørkelangen-Oslo
Filmklippene er fra etter at jeg tar av fra E18, etter Töcksfors. Jeg har kjørt der en gang i fjor, men det er ikke verdens mest spennende vei.
Og svingene og bakkene ser enda mindre spektakulære ut på kameraet, ser jeg. Men det var en grei runde, selv om det blåste en del også![]()
Ja, jeg har som regel med meg en batteribank. Lader GoPro-batterier underveis, eller mobilen hvis det trengs :-) batteribank er genialt på tur!Stian87 skrev:Hehe Ok, så så fint og svingete ut at jeg trodde du kjørte bakveien hele veienxyvind skrev: 10 jul 2017, 23:09Oslo-Ørje-Töcksfors-Charlottenberg-Bjørkelangen-Oslo
Filmklippene er fra etter at jeg tar av fra E18, etter Töcksfors. Jeg har kjørt der en gang i fjor, men det er ikke verdens mest spennende vei.
Og svingene og bakkene ser enda mindre spektakulære ut på kameraet, ser jeg. Men det var en grei runde, selv om det blåste en del også![]()
Forresten jeg ser du har dyttet en kabel inn i iPhonen din, er det nødlander?
Ja, jeg har som regel med meg en batteribank. Lader GoPro-batterier underveis, eller mobilen hvis det trengs :-) batteribank er genialt på tur!xyvind skrev: 11 jul 2017, 07:35 Hehe Ok, så så fint og svingete ut at jeg trodde du kjørte bakveien hele veienForresten jeg ser du har dyttet en kabel inn i iPhonen din, er det nødlander?
De tre første er vel en og samme ting? :) Det er nok Google Maps som er verstingen her, kjører ikke med spotify selv og batteriet forsvinner av gårde. F.eks, da jeg dro til deg så hadde jeg på Google Maps, jeg hadde 100 % da jeg dro, og 40 % da jeg ankom deg. Nå skal det sies at den Ram-grip greia lå og trykka på folumknappen konstant, mulig det har en effektBjerknez skrev: 11 jul 2017, 08:30 Når jeg slår på sporing, GPS, Google Maps og Spotify samt aktiverer Bluetooth på telefonen så kan man nesten se batteriindikatoren gå nedover. Så batteribank er et must på tur :)
Helt enig - liker ikke å kjøre med tank-veske , mister litt feeling med sykkelen og ikke minst når man skal dra på litt -krype ned mot styret..xyvind skrev: 11 jul 2017, 10:50 Nei, ikke noe strøm-uttak på S1000R originalt. Er vel en smal sak å ettermontere dette, men har ikke gjort det enda. Hvis jeg skulle på langtur hadde jeg nok fått bruk for det. Men jeg har ikke tid til å dra på langtur allikevel, så..
Stian: jeg hadde batteribanken i lomma. Kjører helst uten tankveske hvis jeg kan, og bruker heller en 10-liters Kriega på hekken. Hvis ikke hadde batteriet fått plass i tankveska. Det er sikkert bare innbilning, men jeg får en helt annen feeling når jeg kjører med den store tankveska foran meg.
Edit: Den lille baggen på hekken synes jeg er direkte kledelig. Kan ikke si det samme om tankveska
![]()
Helt uenig!WikingTnT skrev: 11 jul 2017, 12:15Helt enig - liker ikke å kjøre med tank-veske , mister litt feeling med sykkelen og ikke minst når man skal dra på litt -krype ned mot styret..xyvind skrev: 11 jul 2017, 10:50 Nei, ikke noe strøm-uttak på S1000R originalt. Er vel en smal sak å ettermontere dette, men har ikke gjort det enda. Hvis jeg skulle på langtur hadde jeg nok fått bruk for det. Men jeg har ikke tid til å dra på langtur allikevel, så..
Stian: jeg hadde batteribanken i lomma. Kjører helst uten tankveske hvis jeg kan, og bruker heller en 10-liters Kriega på hekken. Hvis ikke hadde batteriet fått plass i tankveska. Det er sikkert bare innbilning, men jeg får en helt annen feeling når jeg kjører med den store tankveska foran meg.
Edit: Den lille baggen på hekken synes jeg er direkte kledelig. Kan ikke si det samme om tankveska
![]()
Kjører heller med en super-lett sekk laget for mc-kjøring som også kan brukes som tail-bag.
Har montert en dobbel usb kontakt (vanntett ) som forsyner gps/mobil/gopro/batteribank
I knowbarske skrev: 11 jul 2017, 12:54Helt uenig!WikingTnT skrev: 11 jul 2017, 12:15Helt enig - liker ikke å kjøre med tank-veske , mister litt feeling med sykkelen og ikke minst når man skal dra på litt -krype ned mot styret..xyvind skrev: 11 jul 2017, 10:50 Nei, ikke noe strøm-uttak på S1000R originalt. Er vel en smal sak å ettermontere dette, men har ikke gjort det enda. Hvis jeg skulle på langtur hadde jeg nok fått bruk for det. Men jeg har ikke tid til å dra på langtur allikevel, så..
![]()
Kjører heller med en super-lett sekk laget for mc-kjøring som også kan brukes som tail-bag.
Har montert en dobbel usb kontakt (vanntett ) som forsyner gps/mobil/gopro/batteribank![]()
Synes det er ganske behagelig å kjøre med tankvesk da den tar i mot vind og er fin å lene seg i mot.
![]()
Enig i det! Digg å ikke ha noe foran seg! Hvor stor batteribank bruker du?xyvind skrev: 11 jul 2017, 10:50
![]()