Skjønner godt at det var gøy å kjøre Monstern igjen. Jeg har aldri prøvd Monster, men har alltid likt de. Rent designmessig er det kun én ting jeg har å utsette, og det er at de ser litt lave ut bak, også er det ikke verdens fineste hekk - litt brei over rumpa eller? Neida, fine sykler, men 1200'en er hakket mer sporty av seg?
Blir spennende å se om du bytter den ut med S1000R. Jeg er i hvert fall storfornøyd med min, som du sikkert har skjønt. Men i det siste har jeg nesten syntes at den er litt FOR rask.. det er så mye krutt i S1000R, og jeg kommer aldri til å greie å bruke alle disse kreftene. Det positive er at den aldri slutter å imponere, eller skremme skiten av meg. Akkurat nå kunne jeg tenkt meg noe motard- eller hypermotard-greier hvis jeg skulle ha bytta. Har vel litt med å gjøre at jeg stort sett bare kjører i og rundt Oslo, siden det ikke passer med livssituasjonen akkurat nå å legge ut på lange turer. Men for all del, S1000R fikser alle oppgaver veldig godt - pendling, lange turer, kjøre i pøsregn

hva som helst