Hei, prøver lykken på dette forumet ettersom folk er så hjelpsomme å snille her :)
Har kjøpt meg en Yamaha R6 1999 mod for noen dager siden!! (hatt lappen i 4 år men første sykkel).
Å som emne sier, så er jeg ute etter solo sete. Noen som har noe tips om side for å finne dette?
Som man ser på bildet er det en litt annen farge enn normalt på R6, men orginal lakk.
Solo sete Yamaha R6
Solo sete Yamaha R6
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Re: Solo sete Yamaha R6
Jeg har handlet "stjert" og kåpeglass til min Kawasaki fra aliexpress.com til ca 15 % av pris på kawasaki.no, frakt inkludert.
Anbefaler å sjekke der. Jeg registrerte ikke egen konto ved mine 4 bestillinger. Det ville antakelig vært en fordel ved evt klage. En av tingene jeg bestilte har ikke dukket opp, etter snart 3 mnd. De som er ansatte for å chat'e med kunder driver på med bullshit-prat, som ikke ser ut til å ha hjulpet meg. Derfor anbefalingen om å opprette "konto" i tilfelle trøbbel, under antakelsen at det da er lettere å forfølge saken i tilfelle problemer.. Lykke til, uansett.
Anbefaler å sjekke der. Jeg registrerte ikke egen konto ved mine 4 bestillinger. Det ville antakelig vært en fordel ved evt klage. En av tingene jeg bestilte har ikke dukket opp, etter snart 3 mnd. De som er ansatte for å chat'e med kunder driver på med bullshit-prat, som ikke ser ut til å ha hjulpet meg. Derfor anbefalingen om å opprette "konto" i tilfelle trøbbel, under antakelsen at det da er lettere å forfølge saken i tilfelle problemer.. Lykke til, uansett.
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
-
- Motorsykkelen din: Yamaha YZF R1 2008 raven edition
Re: Solo sete Yamaha R6
Har tidligere hatt en r6 selv og den greieste og billigste plassen og handle slike ting med mer er eBay :)
Den som har begge beina plantet på jorda står stille.