Skogstrollet skrev: 11 jul 2017, 23:39
I dag tok jeg en tur på jakt etter grusveier jeg ikke prøvd før, og passet på å besøke noen av de svingete asfalterte veiene derimellom (sånn omtrentlig
Fine bilder som vanlig fra deg. Du er flink til å fange stemningen på kamara. Liker spesielt godt de bildene du har med en koselig innsjø i bakgrunnen.
Fint at du legger ut så mange fine bilder, de er veldig inspirerende
Uj, takker for det!
"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"
Betydelig framgang i opplæringen! I vår lærte Emil å sjekke fløyta. I dag lærte han å starte og stoppe motoren, og å gi gass mens han holder et våkent øye med turtelleren. Dyktig elev Fingrene er ennå for korte til å gå videre til opplæring med clutch og brems. Men dette lover bra. Kjekt å være bestefar
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
I dag bar det tilbake til Norge og Oslo - ferien min er over for denne gang med andre ord
Hadde planer om å ta det rolig, stoppe ofte og kanskje da noen bilder, men så ble det ikke... Nok for at jeg holdt en relativt rolig takt, så ble det ikke mange stopper og enda færre bilder
Ble et bilde i hvert fall:
IMG_20170715_131113.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"
kjellv skrev: 15 jul 2017, 23:14
Betydelig framgang i opplæringen! I vår lærte Emil å sjekke fløyta. I dag lærte han å starte og stoppe motoren, og å gi gass mens han holder et våkent øye med turtelleren. Dyktig elev Fingrene er ennå for korte til å gå videre til opplæring med clutch og brems. Men dette lover bra. Kjekt å være bestefar
Stas det der! Ser ut som bestefar synes det er vel så gøy med elevens fremgang som eleven selv
kjellv skrev: 15 jul 2017, 23:14
Betydelig framgang i opplæringen! I vår lærte Emil å sjekke fløyta. I dag lærte han å starte og stoppe motoren, og å gi gass mens han holder et våkent øye med turtelleren. Dyktig elev :thumleft Fingrene er ennå for korte til å gå videre til opplæring med clutch og brems. Men dette lover bra. Kjekt å være bestefar :yeyeye
Kun herlig, @Kjellv!
"Den skal tidlig krøkes, som god krok skal bli"!
Selv fikk jeg sitte på fanget til min far og kjøre bil når jeg var fire år. Kjørte selv inn og ut av garasjen når jeg skulle vaske og støvsuge bilen. God deal det!
Lykke til med opplæringen!
8-D
...bare en død fisk følger strømmen....
Nåværende: 1998 Yamaha XJ600 (2017-), 2014 Yamaha XVS95R Bolt (2021-)
Tidligere sykler: , 1984 Suzuki ZR50S (2015-17)
NMCU https://nmcu.org/ (Ivaretar rettighetene til MC-kjørere)
Yamaha Custom Club http://ycc.no/ (Klubben for alle Yamaha-kjørere)