Det er til en CBR1000RR, og ene og alene pga at jeg ønsker meg grom lyd.
Noen anbefalinger og/eller linker til sider med lydklipp?
Savner veldig lyden fra LeoVince'n på min forrige mc...

Hva med å sjekke Laser?Delayla skrev:Skal ha meg ny potte, men vet ikke helt hvilken.
Savner veldig lyden fra LeoVince'n på min forrige mc...sukk
Interessant!evike skrev:hehe - det er ikke første gangen jeg går "mot strømmen"
Jeg byttet tilbake til originalanlegg sist sommer. Det ble for mye lyd på lange turer og balansenerven syntes det ble alt for ubehagelig så jeg fikk rett og slett balanseproblemer både under kjøring og når jeg gikk av...
(Forklaringen er visstnok at lyd på en viss frekvens og/eller styrke påvirker balansenerven. Ikke spør, men jeg kan bekrefte at jeg fikk store problemer.)
Du mener... topptung ubalanse --> høyt tyngdepunkt = stor veltefare...cheron skrev:Sier seg selv dette AJ.. TUNG rock å ha på skuldra..
AJ skrev:Du mener... topptung ubalanse --> høyt tyngdepunkt = stor veltefare...cheron skrev:Sier seg selv dette AJ.. TUNG rock å ha på skuldra..
Skal vise dere tyngepunkt jeg...Onsløv skrev:Høyt tyngdepunkt har Cheron erfart på Bruce Springsteen konserten på Valle Hovin i 2008
Lazer SER helt klart best ut av de jeg har sett på, og jeg hadde egentlig bestemt meg for den..., men så kom jeg til at det er LYDEN som teller for meg - jeg skal jo ikke ha et anlegg for at andre skal ha noe å se på... og da var jeg plutselig like langt.AJ skrev:Hva med å sjekke Laser?Delayla skrev:Skal ha meg ny potte, men vet ikke helt hvilken.
Savner veldig lyden fra LeoVince'n på min forrige mc...sukk
Har Laser på min sykkel, en Yamaha TDM 900, og er fornøyd både med gromlyden, den lave vekten og finishen:
[img]http://www.laserexhausts.com/dotcontrol ... R_04_R.jpg[/img]
Klikk på bildet for mer info.
Ikke et vondt ord om lyden på Lazer'n - eller noen andre for den saks skyld.AJ skrev:Laser-lyden er da ikke så verst...![]()
Funker bra på TDN'en i hvert fall...