Hvor får jeg tak i dette? Koster jo en formue med frakt fra utland.
Tenker på en slik

Får den ikke til å fungere på MT-07 ihvertfall. Den største Pin som følger med er 18mm og MT07 trenger vel 21mm. går utfra at det er det samme på 09.BC45 skrev: 18 jul 2017, 22:19 Noen som har erfaring med denne depotstøtten fra Biltema? Er usikker på adapterstørrelsen til mt-09, kanskje noen vet det også :)
http://www.biltema.no/no/Bil---MC/MC/De ... 000030177/
Biltema depotstøtte krone.jpg
Målte 20 mm på mt-09, men fungerer helt fint med 18mm adapter :)readymedia skrev: 26 jul 2017, 14:57 Får den ikke til å fungere på MT-07 ihvertfall. Den største Pin som følger med er 18mm og MT07 trenger vel 21mm. går utfra at det er det samme på 09.
Hvis du skal løfte både foran og bak så må du løfte bak først. Du bør ikke bare bruke depotstøtte foran fordi den festes kun i ett punkt midt under gaffelkrona. Den fra biltema er faktisk veldig stødig og sykkelen står helt trygt, så sant du har løftet den opp bak først. Fant forresten en helt lik bare i rød i en nettbutikk her forleden, den kostet godt og vel 3 ganger så myeDirtDiver skrev: 04 aug 2017, 14:18 litt off topick men jeg lurer på en depostøtte til MT09en min, løfter man foran eller bak først?
kan man bare bruke depostøtte foran?(uten og bruke den bak også?)
denne fra biltema ser ikke helt god ut, kan man låse de "hengslene"?
jeg har biltema sin depostøtte til bak hjulet , den fungerer helt supert, på pakken står det at det følger med adaptere så man kan løfte foran med også men skjønner ikke hvordan det fungerer?
Alle kronestøtter fungerer sånn. Uten låsing. Og sykkelen kan godt stå bare på kronestøtte.DirtDiver skrev: 04 aug 2017, 14:18 litt off topick men jeg lurer på en depostøtte til MT09en min, løfter man foran eller bak først?
kan man bare bruke depostøtte foran?(uten og bruke den bak også?)
denne fra biltema ser ikke helt god ut, kan man låse de "hengslene"?
jeg har biltema sin depostøtte til bak hjulet , den fungerer helt supert, på pakken står det at det følger med adaptere så man kan løfte foran med også men skjønner ikke hvordan det fungerer?