(har selv auto og er

Her på berget tror jeg flertallet av MC-eiere kjører vel så mye for kos/moro/hobby/tur/sport som for rent transportbehov. Hvis det stemmer så tror jeg at manuell giring oppfattes som et "must", mer eller mindre. Jeg kan ikke leve uten girpedalerpluto skrev: 05 aug 2017, 08:58 En flopp eller snart en standard for alle ?????
(har selv auto og er)
Det er ingen bekymring på AT'n ihvertfall, den girer ned som jeg selv ville gjort så ingen problem å "henge" på gir.cannon skrev: 06 aug 2017, 14:06 Bilen jeg kjører nå er min første med automatkasse. MYE bremsing bekymrer meg, manuelt gir var bedre sånn sett.
Sjobing skrev: 06 aug 2017, 15:10Det er ingen bekymring på AT'n ihvertfall, den girer ned som jeg selv ville gjort så ingen problem å "henge" på gir.cannon skrev: 06 aug 2017, 14:06 Bilen jeg kjører nå er min første med automatkasse. MYE bremsing bekymrer meg, manuelt gir var bedre sånn sett.
Disse er ikke bygd opp som konvensjonelle automatkasser, men er mer en elektronisk styr manuell kasse som gir automatikken.