sånn den står nå er det vel faktisk to deler fordi jeg brukte bare noe rester av folie jeg fant i min fars garasje

I vinter blir det mer foliering og mindre sprakende utseende på sykkelen så gjør det skikkelig da .)
En liten rettelse der, siden jeg har kjørt S1000R i to år...AlleBrukernavnErTatt skrev: 01 aug 2017, 19:55 Hvor ofte tar du sparkesykkel til jobb?
Ser jeg er sent til festen, men støtter xyvind. Den trenger ikke gå så høyt opp på tanken for å være funksjonell. Selv har jeg bare liten firkant med karbonfolie
Jeg synes det var fint :) Men hva skal du gjøre med den nederste delen av tanken, det er vel der du berører tanken mest?Stian87 skrev: 04 aug 2017, 08:33 Hmmm Har fortsatt ikke fått på plass den senter-beskyttelsen
hva tenker dere om dette alternativet?
Den er litt glorete og harry, men fargene matcher jo for så vidt sykkelen og den ser ut til å gi beskyttelse de riktige stedene![]()
Hehe det er lov å si hva du menerxyvind skrev: 04 aug 2017, 09:11 Hvis jeg kan si hva jeg synes, så synes jeg ikke nødvendigvis at alskens pads og greier i det hele tatt er så veldig fint på tanken. Jeg er kanskje ikke den mest sporty mc-rytteren av meg heller, men jeg legger meg sjelden over tanken med hele kroppen på den måten. Vi er jo forskjellige og kjører på forskjellig måte, og dette er jo bare min mening :-) jeg har fortsatt ikke klistret noen ting på tanken på min S1000R. Jeg har aldri følt at jeg har for lite grep på sidene av tanken/sykkelen heller. Kjører alltid aktpågivende og varsomt vettu![]()
Hehe, synes en motorsykkel godt kan ha litt farger, noe annet med en bil. Hmm godt mulig jeg går for det alternativet, er i verste fall bare å ta av padsa. Så får jeg heller ta turen innom deg slik at du kan få sett litt på eventuelle riperBjerknez skrev: 04 aug 2017, 15:20 Jeg er direkte motstander av mangfoldige fargekombinasjoner så for min del så synes jeg den sykkelen din ser best ut uten pads i det hele tatt. Blir veldig masete med hvitt, blått, rødt for så og klinke til med sorte pads. Føler øynene mine danser i polka rundt hjernen når jeg ser slikt.![]()
Men nå har det jo blitt som det har blitt og i ditt tillfelle ville jeg satt på de to sorte på sidene og droppet ytterligere beskyttelse tror jeg. De to på sidene er veldig behagelige når man skal knipe seg litt fast når man "skal øke farten..."![]()
Morro at du har kjørt Urban Gs'enStian87 skrev: 11 aug 2017, 05:54
BMW RnineT Urban GS
IMG_1968.JPG
Nå her er en sykkel som virkelig bare er morro, liten og leken, med nok av krefter. Desverre fikk jeg ikke kjørt den utenfor vei, men det gjorde ikke så mye. Denne sykkelen er virkelig noe for seg selv, og ikke bare utseendemessig men motorlyd og følelse når man kjører. Kunne absolutt sett meg selv på en sånn, men det er en dealbreaker for meg og noe andre ting som jeg fant irriterende med sykkelen. Dealbreaker er at sykkelen ikke viser RPM, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kunne leve uten... det som trekker ned ellers er prisen, til å være en sykkel uten omtrent noe funksjoner (bortsett fra oppvarmede håndtak, stort pluss) så synes jeg den rett og slett er for dyr, ikke kjøremoduser of knotetede display.
Jeg har gjort det før, og jeg skal gjøre det igjen :-) Utleiescooteren deres er heeeelt krise! Dritskummel å kjøre med de små hjulene etc. Tror det er en 125cc.Stian87 skrev:så nettopp for meg deg i fult kjøreutstyr tøffe rundt på en kremfarget Vespa