Litt vanskelig med fjernhjelp hvis det faktisk er tastene som kødder segcheron skrev:Fjernhjelp er tingen! Takk for all hjelp på min pc OnsløvOnsløv skrev:Men om det faktisk ER numlock, så hadde det vel lyst en lampe med et 1-tall i?

Litt vanskelig med fjernhjelp hvis det faktisk er tastene som kødder segcheron skrev:Fjernhjelp er tingen! Takk for all hjelp på min pc OnsløvOnsløv skrev:Men om det faktisk ER numlock, så hadde det vel lyst en lampe med et 1-tall i?
Mulig at du har havari på hovedkort eller kabelbrudd mellom pc og skjerm. Min gamle pc ble også slik etter x antall "bluescreen" og forsøk på tilbakedatering i sikker modus. Min pc var imidlertid veldig gammel og jeg valgte og skrote. (Hadde backup) Sikkert mulig og reparere eller i alle fall få ut viktige ting fra harddisken om den ikke kan repareres.Gammelgutt skrev:Kanskje noen her kan svare meg på en ting?. Jeg har en bærbar maskin som stoppet opp i sept. 08. Når jeg prøver å starte den skjer ingenting bortsett fra at vifta virker.