Etter èn sesong med mt-09 tenker jeg at jeg er klar for å prøve noe nytt og jakten på ny sykkel har startet. Jeg leter etter en som egner seg like godt for bane som til vanlig gatebruk.
I og med at jeg har en del krav til utstyr (blant annet quickshifter), så det er ikke ubegrenset med sykler å velge mellom. De syklene jeg tenker kan være reelle alternativer er Triump Street Triple RS, Speed Triple R og BMW S1000R. Aprilia Tuono V4 står kanskje høyest på ønskelista, men den blir nok i dyreste laget
I våres kjørte jeg Street Triple RS og det var absolutt en veldig kul sykkel. I dag fikk jeg meg en god prøvetur med Speed Triple R og den synes jeg var bortimot perfekt

Før jeg bestemmer meg skulle jeg gjerne tatt en tur med S1000R, men det blir kanskje vanskelig å få til på denne tiden av året. Jeg får ta en telefonrunde til forhandlerne på østlands-området, kan jo hende noen har en brukt jeg kan få prøve
Synes denne er tøff da, den skiller seg litt ut fra mengden
Triumph Speed Triple r.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.