Hva er det lengste du har kjørt på en dag?
- Baffin
- Motorsykkelen din: Suzuki V-STROM 650XT, 2015 mod.
Re: Hva er det lengste du har kjørt på en dag?
Min lengste tur var sist torsd. 740km. og det var nok!
Baffin
Baffin
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die.
- Fsva
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Min lengste tur i år var vel på 50mil. Det var uproblematisk, men jeg hadde 5 lange pauser i løpet av turen. Mulig det er det lengste jeg har kjørt noen sinne på en dag med MC. Brukte vel ca. 12 timer totalt. Ellers kjørte jeg tur/retur Gardermoen-Trondheim med bil for noen uker siden, totalt 900km på en dag, det gidder jeg ikke å gjøre igjen.
.. faktisk 10mil sør om Stockholm, opp E4 til Skelefteå og vestover inn i Norge over Graddis. Ble gjort på en YZF1000R, og det gikk veldig fint, dog litt kaldt oppe i grensefjellan.
På tur hjem i sommer kjørte jeg Lahti-Kirkenes på to dager, ble 840 km første dagen og vel 600 km andre dagen. Gikk egentlig veldig greit, fine veier i Finland og mulig å holde relativt høy snittfart uten å råkjøre. Mye som spiller inn for å klare lange etapper, komfortabel sykkel er helt klart en fordel, og det hjelper at det er oppholdsvær. Lange etapper er ikke noe poeng, det viktigste er å nyte turen, men noen ganger blir det bare slik når hjemlengselen slår inn 

- MrPitlane
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
- Kontakt:
Pitlane - Stockholm - Sundsvall og hjem igjen. 1700 km på en dag. Fin tur på en zx12R og fikk iron buttt godkjent.
- Greenone
- Motorsykkelen din: 2007 ZX-10R
Det lengste på sykkel var nok dagsetappene på noen og 80 mil på vei hjem fra Spania. Var forsåvidt fornøyd etter det, ikke akkurat comfort i overflod på 10R`en. Ræva la jeg igjen allerede før Montpellier, så det gikk fint. Men stivner i beina etterhvert, og påfølgende dager er tyngre. En normal dagsrunde i helgen for meg er vel 20-30 mil. Akkurat passe dersom man ikke er på vei noe sted. (Og er man på vei noe sted er det viktig å ikke kjøre så seint at man ikke rekker kveldsøl`en)
Livet er ikke bare en lek, det er også en dans på roser
The older I get the faster I was
- Kjellrf
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Bad Camberg(Frankfurt ) - Einthoven via Luxemburg, Frankrike og Belgia, ca 95mil
Til FIM-rally i 1991. 5 land på en ettermiddag/kveld.
Med bil var det 120 mil, fra Wolfsburg og hjem med boble fra 1955 og med 30hk. Sov dog en time i stolen på en rasteplass i Sverige, midt på natta.
Til FIM-rally i 1991. 5 land på en ettermiddag/kveld.
Med bil var det 120 mil, fra Wolfsburg og hjem med boble fra 1955 og med 30hk. Sov dog en time i stolen på en rasteplass i Sverige, midt på natta.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Rekorden min er nok 82 mil på en dag.
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
I Norge drog jeg på meg 994km på en fantastisk runde sammens med BusaTrond, 2.pinsedag i 2014.
Da kjørte jeg en Triumph Street Triple.
I juli 2015 drog jeg og en kompis avgårde fra Annecy i Frankrike tidlig en søndagsmorran og havnet ved Århus i Danmark. Det blei ca 1650km, på Speed Triple'n.
Da kjørte jeg en Triumph Street Triple.
I juli 2015 drog jeg og en kompis avgårde fra Annecy i Frankrike tidlig en søndagsmorran og havnet ved Århus i Danmark. Det blei ca 1650km, på Speed Triple'n.
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Canutus
- Motorsykkelen din: BMW K1300R
- Kontakt:
Ja va er lengst?
Var en kjapptur til Bergen og tilbake forrige uke 53mil, 8t40min inkl. ferge bagge veier. Helt uproblematisk.
Litt kortere distanse, men årets "lengste" for meg er på 495km på 7,5t hjem fra rallycrossfest i Höljes.
Slitsomt å holde utkikk etter skogens konge på slutte da...
Så er det de tureen som er kortere, men som drar ut i tid, med det er jo bare kos

Var en kjapptur til Bergen og tilbake forrige uke 53mil, 8t40min inkl. ferge bagge veier. Helt uproblematisk.
Litt kortere distanse, men årets "lengste" for meg er på 495km på 7,5t hjem fra rallycrossfest i Höljes.
Slitsomt å holde utkikk etter skogens konge på slutte da...
Så er det de tureen som er kortere, men som drar ut i tid, med det er jo bare kos

52 mil på dirtbiken 

- Sir Limpalot
- Motorsykkelen din: 1986 FJ1200, 1987 FJ 1200
Hjemturen fra årets sommerferie ble 50 mil, litt i lengste laget på to hjul, men gikk greit.
Merkelig. Trodde jeg hadde svart på denne tråden, men finner ikke svaret mitt. Får prøve en gang til.
Lengste dagsetappe er Ålborg til Budapest. litt over 1700km og godkjent som Iron Butt. Dagen etterpå ble det 100 mil. Og sånn gikk no Dagan.
Lengste I Norge men noen mil I de Svenske skoger er 900 km. Fra Røros og ned til Fredrikstad, med en god sving innom I Svergie.
Lengste dagsetappe er Ålborg til Budapest. litt over 1700km og godkjent som Iron Butt. Dagen etterpå ble det 100 mil. Og sånn gikk no Dagan.
Lengste I Norge men noen mil I de Svenske skoger er 900 km. Fra Røros og ned til Fredrikstad, med en god sving innom I Svergie.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Greenone
- Motorsykkelen din: 2007 ZX-10R
Jeg leste da vitterlig dette jeg også, men ser heller ikke posten din nå. Kanskje den ble sensurert grunnet grovt språkJohnnyTh skrev: 30 aug 2017, 02:53 Merkelig. Trodde jeg hadde svart på denne tråden, men finner ikke svaret mitt. Får prøve en gang til.

Livet er ikke bare en lek, det er også en dans på roser