Overføre sms til ny mobil
- BC45
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800
Overføre sms til ny mobil
Jeg har nettopp kjøpt meg ny Samsung S7 og ønsker å overføre sms`ene fra min gamle Samsung Galaxy Alpha til den nye mobilen. Jeg vet det finnes apper som lar deg gjøre dette via skyløsninger, men ønsker å mellomlagre på pc`n. Er det noen som kjenner til apper jeg kan bruke og som er sikre og enkle i bruk?
-
- Motorsykkelen din: 2017 Triumph Street Triple RS
Re: Overføre sms til ny mobil
Har ikke Samsung en egen løsning for dette? Hvor du benytter USB kabelen mellom telefonene. Da får du det ikke på pcen vel og merke, men er en løsning for å overføre sms'ene
- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Jeg måtte levere inn mobilen min da jeg sluttet på den gamle jobben min nå nettopp. Brukte SMS Backup & Restore for å få med meg SMS'ene til den gamle mobilen min. Fungerte fint den :)
"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"
- BC45
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Sport 800
Takk for svar begge to :) Fant ut at det enkleste var å laste ned en Samsung app til pc`n. Da fikk jeg tatt sikkerhetskopi av telefonen og samtidig overført all gammel data fra den gamle til den nye.
- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
BC45 skrev: 02 sep 2017, 17:20 Takk for svar begge to :) Fant ut at det enkleste var å laste ned en Samsung app til pc`n. Da fikk jeg tatt sikkerhetskopi av telefonen og samtidig overført all gammel data fra den gamle til den nye.
"Finns ingen plats att gömma sig