Jeg har på følelsen at jeg er inne i en god trend akkurat nå. Dette til tross for at det er den 13. i dag, dog ikke en fredag. kanskje heldigvis...
En noe røff og til tider slagkraftig behandling over tid av et billig kinesisk laptopPCtastatur i en Taiwainutviklet, men Kinasammensatt Acer PC, gjorde at behovet for et nytt tastaturet meldte seg. En lokal PC-butikk lovte å skaffe til veie et slikt, men hørte aldri noe mer derfra. Gjorde så et kjapt websøk og bestillingen var i boks i løpet av få minutter og få dager senere dukket tastaturet opp i Posten. Riktig tastatur, til og med!

Fjerning av det gamle som forlengst skulle vært pensjonert, gikk overmåte greit. Samme med monteringen.
Videre har hellet (i uhellet, må jeg legge til...) fulgt meg sånn eller også. Ingen stor sak, men den ene tweeteren i mine høyst prisverdige Infinity høyttalere sa takk for seg med skurring og spraking som ikke akkurat gjorde heavy metal musikken jeg vanligvis spiller, noe vakrere og mer melodiharmonisk , for å si det slik...
Nytt søk på nettet og dette lille norske firmaet i Nittedal mottok bestilling på to nye tweetere. De kom også etter noe dager, monteringen gikk helt fint og høyttalerne er igjen som nye.
Så denne Abus-låsen; joda, den dukket opp den også, til og med med en liten ekstragave på kjøpet - til en god pris.
Så til det saken
egentlig dreier seg om: Almera girkassen... Ja, den saken er enda ikke helt avklart, men sannhetens øyeblikk vil komme for dagen i løpet av uka.
Spennende
Er jeg inne i en hell & flaks-flyt eller har jeg kjøpt en kasse med britiskubrukelig skrapjern...
Følg med! Svaret kommer i løpet av uka