Skulle jeg valgt en slik som min neste sykkel ville nok det blitt mitt fargevalg.
Som min forrige og den jeg har nå

Takk :) Ja, det hender det går litt fort i svingene når jeg først har bestemt meg for hva jeg vil haSkogstrollet skrev: 01 okt 2017, 20:53 Uj, det gikk kjapt detGratulerer så mye med ny sykkel!
![]()
...og jeg må si at jeg faktisk liker den fargekomboen svært godt![]()
Har du planer om ny sykkel etterhvert? Hvis jeg leser intervallene dine riktig så har du èn sesong igjen med ktm`n? Eller.... du har ingen??AJ skrev: 01 okt 2017, 20:17 Ellers synes jeg sykkelen ser veldig bra ut i hvitt.
Skulle jeg valgt en slik som min neste sykkel ville nok det blitt mitt fargevalg.
Som min forrige og den jeg har nå.
BC45 skrev: 01 okt 2017, 21:59 Har du planer om ny sykkel etterhvert? Hvis jeg leser intervallene dine riktig så har du èn sesong igjen med ktm`n? Eller.... du har ingen??
60 år er vel ingen alder lenger, er ikke det de nye 40-åra? Jeg tror det er viktig å gjøre noe man liker så lenge man kanAJ skrev: 01 okt 2017, 22:19BC45 skrev: 01 okt 2017, 21:59 Har du planer om ny sykkel etterhvert? Hvis jeg leser intervallene dine riktig så har du èn sesong igjen med ktm`n? Eller.... du har ingen??![]()
Vi får se hva som skjer.
1290'en står nå i hvert fall i garasjen fortsatt.
Og jeg er slett ikke ferdig med å kjøre MC.
Dog kanskje for i år...![]()
Men definitivt ikke neste år, 60 år siden jeg så dagens lys...![]()
WTF ! Jeg har nesten åtte år igjen av 40-åra, så blir det 10 års pause og så er det samme sirkuset om igjen !BC45 skrev: 01 okt 2017, 22:22 60 år er vel ingen alder lenger, er ikke det nye 40-åra? Jeg tror det er viktig å gjøre noe man liker så lenge man kan![]()
Ser den. Det er en av grunnene til at jeg snuser litt på cruiser segmentet igjen. Om det blir noe av vet jeg ikke, men tar en vurdering til neste år regner jeg med.BC45 skrev: 02 okt 2017, 09:51 Takk for det Bjerknez :) Sykkelen skal ikke hentes før i mars, så den skal stå trygt lagret hos BMW forhandler på vestlandet frem til da. Der skal den få service før den er klar for en ny sesong til våren. RS`n er nok en helt annen type sykkel enn mt 09`n som er en utpreget rampesykkel man bare vil gi gass med. RS`n vekket turfølelsen i større grad. Etter prøvekjøringen kjente jeg lysten på å pakke opp sykkelen og bare stikke avgårde.
Fordi jeg synes det er mer sjarm å kjøre en cruiser enn en "potetaktig" sykkel midt i mellom. Cruiser er liksom en egen stil og dessuten så ser (vertfall i mine øyne) Indian Scout meget bra ut. Jeg har ikke bestemt meg ennå og det kan godt hende jeg beholder S1000R'en en stund til, men jeg føler nok den blir litt overkill i forhold til kjøringen jeg kommer til å foreta meg fra nå av.FredrikE24 skrev: 02 okt 2017, 10:56 Hvorfor velge ytterpunkter når man kan velge noe potetaktig midt i mellom?