Country edition?
Jeg skal aldri mer kalle BMW GS og andreADVer

""gjør hva faen du vil" ikke betydde vist ikke det jeg trodde det gjorde"kjellv skrev: 24 mai 2017, 14:41 Ja slik kan det også gå..![]()
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=97053469
hahahha xD så ikke ut som han prøvde veeeeldig hardt å bli kvitt denkjellv skrev: 24 mai 2017, 14:41 Ja slik kan det også gå..![]()
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=97053469
Det er jo slik at MC folket er ikke nødvendigvis regnet som de mest begavede når det kommer til å uttrykke seg og blir kanskje oppfattet som litt spesielle. Det er jo såklart fordommer som er ute å går, men jeg tipper vi alle har møtt en person som gjør stereotypen mulig.Juicebox skrev: 03 okt 2017, 16:16 "Testpiloter, pratmakere, dekksparkere osv osv osv kan finne andre å plage..."
Jeg finner slike annonser kvalme og lite sjarmerende. Er det bare meg eller gjelder det andre også? Jeg styrer for det meste unna disse selgere. Ikke at jeg har noe tall på dette, men jeg har observert gang på gang at det er disse annonsene som har slitet med salg. Syns bare det er en unødvendig sluttkommentar, litt glatt..
Det er ikke akkurat den mest selgende setningen. Men på den annen side, har du forsøkt å selge noe på finn være seg MC eller hullete sokker er det gjerne denne kategorien folk man ender med å sløse bort tid på. Jeg finner det ihvertfall irriterende.Juicebox skrev: 03 okt 2017, 16:16 "Testpiloter, pratmakere, dekksparkere osv osv osv kan finne andre å plage..."
Jeg finner slike annonser kvalme og lite sjarmerende. Er det bare meg eller gjelder det andre også? Jeg styrer for det meste unna disse selgere. Ikke at jeg har noe tall på dette, men jeg har observert gang på gang at det er disse annonsene som har slitet med salg. Syns bare det er en unødvendig sluttkommentar, litt glatt..
Er det ikke bare for deg å gå forbi eller skal du ha rett å alle de du irriterer deg over skal ligge meget lavt i terrenget eller fordufte og ikke ha rett på sitt enkle syn på hva man kan skrive der ute. ---Greenone skrev: 03 okt 2017, 16:39Det er ikke akkurat den mest selgende setningen. Men på den annen side, har du forsøkt å selge noe på finn være seg MC eller hullete sokker er det gjerne denne kategorien folk man ender med å sløse bort tid på. Jeg finner det ihvertfall irriterende.Juicebox skrev: 03 okt 2017, 16:16 "Testpiloter, pratmakere, dekksparkere osv osv osv kan finne andre å plage..."
Er mest at det frister veldig lite å ta kontakt med slike selgere. Ikke at det irriterer meg, men at man må bevise for selgeren at man er verdig nok til å ta kontaktkvase. skrev: 03 okt 2017, 16:52Er det ikke bare for deg å gå forbi eller skal du ha rett å alle de du irriterer deg over skal ligge meget lavt i terrenget eller fordufte og ikke ha rett på sitt enkle syn på hva man kan skrive der ute. ---Greenone skrev: 03 okt 2017, 16:39Det er ikke akkurat den mest selgende setningen. Men på den annen side, har du forsøkt å selge noe på finn være seg MC eller hullete sokker er det gjerne denne kategorien folk man ender med å sløse bort tid på. Jeg finner det ihvertfall irriterende.Juicebox skrev: 03 okt 2017, 16:16 "Testpiloter, pratmakere, dekksparkere osv osv osv kan finne andre å plage..."
Hahaha håper folk flest er såpass oppegående at man vet å danne et bilde av en potensiell kjøper ved å feks snakke med vedkommende. Er ikke som om du bare skal gi fra deg nøklene til en 16 åring eller en person med ordet testpilot tatovert på panna heller..kgjersda skrev: 03 okt 2017, 17:32 Hva gjør man om man selger en grom r-sykkel med 200 hester og pga forsikring ikke kan la andre kjøre den? Eller bare folk som vil testkjøre uten engang tanker om å kjøpe?
Hmm, skjønte ikke helt denne?kvase. skrev: 03 okt 2017, 16:52Er det ikke bare for deg å gå forbi eller skal du ha rett å alle de du irriterer deg over skal ligge meget lavt i terrenget eller fordufte og ikke ha rett på sitt enkle syn på hva man kan skrive der ute. ---Greenone skrev: 03 okt 2017, 16:39Det er ikke akkurat den mest selgende setningen. Men på den annen side, har du forsøkt å selge noe på finn være seg MC eller hullete sokker er det gjerne denne kategorien folk man ender med å sløse bort tid på. Jeg finner det ihvertfall irriterende.Juicebox skrev: 03 okt 2017, 16:16 "Testpiloter, pratmakere, dekksparkere osv osv osv kan finne andre å plage..."