Kawagutten skrev: 07 okt 2017, 12:45Så bra skrevet og støtter den med at noen ikke har kommet så langt med egen utvikling av forståelse.kvase. skrev: 07 okt 2017, 09:56![]()
Nå skal ikke jeg komme å si at de fleste annonsene er skrevet i beste troMen det og dømme alle over en kam det er for snevert tenkt.- Sjøl har jeg dysleksi og den eneste formen for reparasjon for slik er skriving - Men ord formuleringer og utelatelse av både store bokstav eller punktum å komma med mer kan forekomme.
Å si det da at de folka rundt som sliter med det samme mangler noe mellom øra eller har inkompetanse den skal man være lit forsiktig med. Plutselig så står bror din søstera de eller foreldra dine bak en tilsvarende annonse på finn eller et annet sted. --- Jeg sjøl opplever til stadighet å få masse sleng kommentarer av Voksne folk på diverse forum som prøver å være vittige --- Men for meg så forteller det at disse folka ikke har kommet langt i egen utvikling av forståelse.- -Tipper dette er siste innlegg i denne tråden for meg men lese den gjør jeg --Ja å ha dysleksi kan med føre både skrive og lese vansker ja også i farta lese feil det som står der
![]()
Dysleksi ser man fort om noen har, og det er absolutt ikke dere jeg er ute etter! Det er de som ikke tar seg tid til å gjøre seg litt flid med en annonse jeg snakker om....