Bjarne89 Yamaha r1:)
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600.
Da var nok en sesong over:/ ble 11.000km i år:) får håpe vinteren går fort:) nå blir det service på sykkelen og en grundig vask, før den skal få bli med inn i leiligheten:) eBay sesongen har allerede begynt her. Nytt kåpesett er på vei i posten. Carbon deksler til ramme og svingarm er på vei.
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Tid for vinterlagring:/
Du får nå pynta opp leiligheten i vinter da, ikke verst bare det :) Gleder meg til ebay-sesong sjøl, men sparer det til nattefrosten starter for min del.
Allerede?
Det er jo mange uker igjen av sesongen!
Det er jo mange uker igjen av sesongen!

Ja, er slutt for min del nå. Blir en liten siste tur til helgen hvis det er opphold. ikke noe glede av å kjøre rundt når det er kaldt og små glatt asfalt.:)
Da var sykkel på plass i stua igjen:)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- gsx750_80
- Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
- Kontakt:
Enig.
I går kveld skulle jeg møte opp på et sentralt sted der jeg bor, der bil- og mc-interesserte møtes ganske fast.
Ved å kjøre mc regnet jeg med at jeg ble rimelig ensom om det, og dermed kunne tøffe meg litt for de andre puddingene og vise hvem som
kjører sykkel og ikke bare arkiverer den som om den var del av en frimerkesamling, nær sagt. (Kjenner mange som har opptil flere mc men som knapt kjører et 2-sifret antall mil i løpet av en sesong.)
Jeg ble en smule overrasket over å finne 2 HD, en eldre Kawasaki 1000, en Triumph chopper, en CB 750, en CB 450 scrambler, en CB 500 T mm linet opp.. Mange som kjører fortsatt, og jeg tror jeg møtte 5 eller 6 mc på tur fra jobb i går.
mvh
-gsx750_80
-gsx750_80
- Greenone
- Motorsykkelen din: 2007 ZX-10R
Sånn skal det være

Livet er ikke bare en lek, det er også en dans på roser
The older I get the faster I was
The older I get the faster I was
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Sykkel på plass i stua:)
Det nærmer seg sesong heldigvis:) bare 1,5-2 mnd igjen nå:) sykkeln er hvertfall klar til ny sesong.
I vinter har den fått nye Bremseslanger. Nye dekk. Carbon bakskjerm. Carbon deksler til ramma. Beskyttelse deksel til motor begge sider. Nye sidekåper. Så nå kan våren bare komme:):)
I vinter har den fått nye Bremseslanger. Nye dekk. Carbon bakskjerm. Carbon deksler til ramma. Beskyttelse deksel til motor begge sider. Nye sidekåper. Så nå kan våren bare komme:):)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
- Motorsykkelen din: 2011 Bmw F 800 GS
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Klar for ny sesong:)
Kult at du har sykkelen innendørs i heimen! sykkelen din er veldig pen!
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Klar for ny sesong:)
Venter utolmodig på våren nå:)
Håper varmen kommer snart :)
Sist redigert av Bjarne89 den 28 mar 2018, 16:01, redigert 1 gang totalt.
Ser ut som det endelig blir litt sommer varme i helgen:) blir en bra helg meg masse kjøring og vårmønstring på Lillestrøm:)
Nettopp kommet hjem fra en super tur til Mo i Rana og acr:) 3 dager med masse kjøring på bane:)
-
- Motorsykkelen din: Benelli TnT 1130 Sport Evo
Re: Bjarne89 suzuki gsxr 600. Tur til Mo i Rana og acr:)
Kult - ser ut som dere hadde fint vær?