dumbping skrev: 25 okt 2017, 16:01 Leit å høre at du ikke engang fikk testet deg selv ut på veien med sensor. Tok nylig lappen selv (i august) så husker godt hvordan følelsen var og nervene var.
Ville anbefalt som ovenfor å skaffe egen sykkel, ser at du alt liker naked bike stilen, så er jo bare å se hva evt Yamaha, Kawasaki osv har å tilby og hvordan du liker sittestillingen hos de. Husk at det er viktig at du hører me de om senking av sykkel- til den grad at du klarer å plante begge føttene i bakken.
Personlig så var krypkjøringen også mitt største problem, men fikk det godt inn i kroppen etter å ha krypkjørt en del på veien. Finn smale veier med skarpe svinger i lav fart, evt andre situasjoner hvor krypkjøring oppstår og blir ett must. En annen ting jeg lærte av min egen kjørelærer var å " danse " med sykkelen, la hoftene gjøre arbeidet og bare stol på deg selv. Sist men ikke minst så måtte jeg også overvinne litt den frykten av å tryne, når jeg hadde trynt nok så var det ikke ett altfor stort problem lenger.
Håper for all del at ved neste oppkjøring så nailer du den!
Tusen takk

Tryne har jeg ikke gjort, enda, men jeg har fått legge ned sykkelen i bakken når jeg stod i en bakke og stanset litt på skrå så at si. Da hadde jeg ikke sjanse at holde den oppe