Sände ansökan till svv angående ombygging av mc. Printa ut från svv sina sidor. La till en A4 med projektplan och 8 sidor med bilder på motor, ram och annat.
Varit i kontakt med dem både centralt och lokalt. Det är lite många olika beskjeder, men satsar på att jag får slippa att möta upp INNAN demontering och bara visa till våren :)
Suzuki GS1000G Scrambler-nytt projekt.
-
- Motorsykkelen din: Honda CB 500 f -16
Re: Suzuki GS1000G Scrambler-nytt projekt.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Ser du har kryssa av for omfattende ombygging av ramme, hvor omfattende blir det ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
-
- Motorsykkelen din: Honda CB 500 f -16
Ja du...i min ögon, och många andras är det inte alls omfattande. Men enligt svv så är det visst klassifiserat sånn. Skall bara göra standard kaping i övre del för att ha på en u-bygel. Kanske lite mellan beroende på sätet å batterikassen.
Har redan förhört mig hos svv. T o m en sån liten sak skall godkännas/visas. All kaping i ram medför det. Hade jag inte gjort det INNAN å försökt EFTER hade cykeln aldrig blivit godkänd.
Så det är småsaker men om jag en dag ska sälja cykeln så har jag gott samvete å ett papper på om nya ägaren skulle bli stoppad, att den är ett godkänt bygge av svv.
Har redan förhört mig hos svv. T o m en sån liten sak skall godkännas/visas. All kaping i ram medför det. Hade jag inte gjort det INNAN å försökt EFTER hade cykeln aldrig blivit godkänd.
Så det är småsaker men om jag en dag ska sälja cykeln så har jag gott samvete å ett papper på om nya ägaren skulle bli stoppad, att den är ett godkänt bygge av svv.