Medlemmenes videoer
- MrPitlane
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
- Kontakt:
Re: Medlemmenes videoer
Bytta ut min 1400GTR i sommer, og henta en 12 mod zzr1400. Var litt for mye touring for meg, så noen endringer måtte til.
https://www.youtube.com/watch?v=1RZ2l0KHWhA&t=3s
https://www.youtube.com/watch?v=1RZ2l0KHWhA&t=3s
Planen var å ha en tur i staren av mai, men da skar alt seg på jobben... Så da ble neste mulighet 17 mai/pinsen.
Etter å ha tilbakelagt Oslo - Årdalstangen satte vi kursen sørover mot Haugesund. Og ønske var å kjøre Sauda - Røldal, den påfølgende dagen. Ikke kjørt den tidlige, så dette var hyggelig.
Om yr er med oss i sommer, håper vi å se mer av Rogaland og Hordaland da.
Etter å ha tilbakelagt Oslo - Årdalstangen satte vi kursen sørover mot Haugesund. Og ønske var å kjøre Sauda - Røldal, den påfølgende dagen. Ikke kjørt den tidlige, så dette var hyggelig.
----------------------------------------------------
Våre MC turer:
https://www.youtube.com/channel/UCFH4kO ... 5zswvyIYHA"
Våre MC turer:
- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Det så jo ut som en flott tur ja!ireit skrev: 17 jun 2018, 11:04 Planen var å ha en tur i staren av mai, men da skar alt seg på jobben... Så da ble neste mulighet 17 mai/pinsen.

"Finns ingen plats att gömma sig
Vart du än går skogen hittar dig"
- Skogstrollet
- Motorsykkelen din: Honda CRF250L, Yamaha XSR700
Det så jo ut som en flott tur ja!ireit skrev: 17 jun 2018, 11:04 Planen var å ha en tur i staren av mai, men da skar alt seg på jobben... Så da ble neste mulighet 17 mai/pinsen.

"Finns ingen plats att gömma sig
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Nok en flott tur fra dere som det var svært hyggelig å være med på
. Spesielt nå mens det regner her jeg holder til...
Og som lengter etter en lengre tur selv, men avskåret fra å gjøre det nå om dagen siden sykkelen står på verksted for andre gang for å fikse en oljelekkasje...
.

Og som lengter etter en lengre tur selv, men avskåret fra å gjøre det nå om dagen siden sykkelen står på verksted for andre gang for å fikse en oljelekkasje...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Årlige pinseturen her.
Tønsberg-Lærdal-Bergen-Flekkefjord -Lysebotn-Tønsberg.
https://youtu.be/UOOp6KXp7pg
Tønsberg-Lærdal-Bergen-Flekkefjord -Lysebotn-Tønsberg.
https://youtu.be/UOOp6KXp7pg
Yamaha Mt-10 '17 Ariel Red Hunter 500 37
Da er feriens sykkel tur over.
I år var målet å kjøre utsiden av Folgefonna (550/551) samt F44 mellom Stavanger og Flekkefjord.
Var så heldig at vår tid i Stavanger sammenfalt med et arrangement for HOG. Noe som helt klart satte preg på byen. Traff en hel rekke superhyggelige folk, morsomt. Det ble sagt at det var 800 HD'er i byen.
I år var målet å kjøre utsiden av Folgefonna (550/551) samt F44 mellom Stavanger og Flekkefjord.
Var så heldig at vår tid i Stavanger sammenfalt med et arrangement for HOG. Noe som helt klart satte preg på byen. Traff en hel rekke superhyggelige folk, morsomt. Det ble sagt at det var 800 HD'er i byen.
----------------------------------------------------
Våre MC turer:
Våre MC turer:
- schnellfahrer
- Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE 2017
Digger filmene deres

Yamaha Super Tenere XT1200ZE
x - Honda CBF1000
x - Honda VFR700
x - Honda CBF1000
x - Honda VFR700
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Samme her

Årets ireit MCferievideo er blant deres beste så langt, synes jeg. Gleder meg til enda flere. Og legg gjerne inn flere kommentarer som veldig tydelig viser at dere koser dere skikkelig på tur :) .

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- FredrikE24
- Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Litt banekjøring på Rudskogen. Hever fothvilerne neste gang. Til tross for at overkroppen var med ut på siden sammen med baken så hjalp ikke det helt. Så det ble mye skraping
Synes sykkelen er passelig sprek, men er jo ingen turtallsmaskin, så blir til at man begynner et sted rundt 4krpm og jobber seg opp til de beskjedne 8700 omdreiningene pr. minutt

Synes sykkelen er passelig sprek, men er jo ingen turtallsmaskin, så blir til at man begynner et sted rundt 4krpm og jobber seg opp til de beskjedne 8700 omdreiningene pr. minutt

Vi tok en liten tur fra Tønsberg til Bergen og Stavanger forrige helg :) Film fra turen her:
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Wow...! Fantastisk flott å se!! Og for et debutinnlegg her på MCsiden.nokofalk skrev: 17 jul 2018, 11:22 Vi tok en liten tur fra Tønsberg til Bergen og Stavanger forrige helg :) Film fra turen her:

Ligger åpenbart mye jobb bak denne videoen som det rett og slett er deilig å se igjen igjen og igjen

Selv om jeg ikke er helt enig i alt dere foretar dere mens dere kjører...

Men ikke heng dere opp i det.
Tror absolutt det er flere enn meg som vil ha... mer!!
Mer kofalkfilm, ja takk

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
En av de mest gjennomførte videoene jeg har sett på lenge fra brukere her inne. Spennende å se hele veien og det er ikke så ofte jeg mener det. Den moralske biten skal jeg ikke henge meg opp i. Videoen er for bra for det
Kan være greit å være klar over at alle har tilgang til dette forumet, også de som holder oss i ørene med blålys på taket. De fleste gidder nok ikke å henge seg opp i dette, men å dra på bakhjulet betyr at man mister førerkortet, uten spørsmål. Sjansene er nok små for at noen henger seg opp i dette her inne som sagt og personlig driter jeg i hva andre utsetter seg selv for :)
Dette er ikke for å rette noen pekefinger, men for å komme med en opplysning
Men fortsett og poste videoer som dette. Skikkelig god underholdning

Kan være greit å være klar over at alle har tilgang til dette forumet, også de som holder oss i ørene med blålys på taket. De fleste gidder nok ikke å henge seg opp i dette, men å dra på bakhjulet betyr at man mister førerkortet, uten spørsmål. Sjansene er nok små for at noen henger seg opp i dette her inne som sagt og personlig driter jeg i hva andre utsetter seg selv for :)
Dette er ikke for å rette noen pekefinger, men for å komme med en opplysning

Men fortsett og poste videoer som dette. Skikkelig god underholdning

Oi, så hyggelig tilbakemelding :) Planlegger tur til alpene nå til høsten, så håper vi får filmet litt der også. Drona skal hvertfall pakkes medAJ skrev: 17 jul 2018, 11:35 Wow...! Fantastisk flott å se!! Og for et debutinnlegg her på MCsiden.no!
Ligger åpenbart mye jobb bak denne videoen som det rett og slett er deilig å se igjen igjen og igjen.
Selv om jeg ikke er helt enig i alt dere foretar dere mens dere kjører....
Men ikke heng dere opp i det.
Tror absolutt det er flere enn meg som vil ha... mer!!
Mer kofalkfilm, ja takk.